At deltage i tv-programmer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Miamaja

Nej tak. jeg synes generelt reality tv er en rigtig daarlig tv opfindelse

Kun hvis det havde et reelt godt grundlag - hvis jeg havde noget specielt at viderebringe ellers ikke.

Vores lille familie kommer dog i nyhederne, da vi blev filmet af en kameramand frade lokale nyheder ved festivallet i lordags - det har jeg intet imod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

qp

Eva skriver:

Jo for pokker...men ved du hvad, jeg kunne bare ikke så nej, jeg ville og vil ikke kunne.
Så nu har jeg ladet en fotograf, som længe har spurgt om ikke nok han måtte tage billeder af mig, tage en masse smukke billeder...dem er jeg meget glade for og de viser den nye Eva.
Min historie, den har jeg fortalt herinde og andre steder og har fået mange dejlige mails med positive tilkendegivelser...mange har fået lyst til at gøre noget, da de så billederne og så, at selvom det ser trist ud så kan der gøres noget...
Har to veninder som jeg har støttet i deres vægttab, den ene har tabt 30 kilo nu og den anden ti kilo og det gør mig glad at kunne være en støtte for dem...det siger de i hvert fald jeg er og har været.
Så nej tak, offentligt det kunne jeg desværre ikke..ville gerne, da jeg tror på at min historie kan gøre en forskel, men tja, det bliver så bare i mindre målestoksforhold og ikke off..
Knus Eva..

Du skal da med i QTV og fortælle din historie, Eva... Tænk hvor mange der ville blive inspirerede?? - Jeg mener... du behøver jo ikke, at være nøgen eller udstille dine børn - bare vise verden, at det KAN lade sig gøre!! Synes det kunne være super sejt hvis du dukkede op i QTV ....

Og som besvarelse til dette emne så nej, jeg ville aldrig udstille min dagligdag på tv men hvis det handlede om et el andet specifikt som så ikke involverede mit private hjem/ min søn/ vores liv - så måske.... Eks hvis jeg havde tabt en masse kg

Anmeld

14. september 2009

FrkT

Jeg vil sige, at det kommer MEGET an på hvad det var for et program. Jeg ville ikke bryde mig om at være med i et program hvor jeg eller min familie ligesom blev udstillet (fx luksusfælden, tab og vind og lignende programmer). Men hvis det var et program hvor det galt om at vinde penge, og det handlede om en masse forskellige, og ikke bare mig, så ville jeg nok godt. HVIS jeg var single og HVIS jeg var en super hottie (hvilket jeg ikke er), så ville jeg synes det var mega fedt at være med i Paradise Hotel.... lige noget for mig  Og det samme med Robinson, hvis fysikken osv. var iorden og jeg ikke var i et forhold osv. Men ikke nu. Ville heller ikke kunne tåle at være så længe væk fra Jens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.