At deltage i tv-programmer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Honningblomst

inspireret af en anden tråd kunne jeg godt tænke mig at høre om du kunne finde på at deltage i et tv-program og evt også lade dine børn deltage?

Personligt kunne jeg aldrig drømme om det...synes det er helt fint andre gør det, men jeg kunne bare ikke. Jeg er alt for genert og privat et menneske til at ville lukke andre ind og sendes ud til hele familien Danmark, til at opleve at jeg måske debatteres eller skrives om forskellige steder osv. At andre skal danne deres indtryk af mig ud fra kort tids film som er klippet så det passer ind.
Mine børn ville jeg aldrig blande ind i noget, de er ikke voksne og et valg om at blive off. mere eller mindre kendt og med alt det negative det kan medføre, det kan og skal de ikke.

Men hvad med Jer...robinson, luksusfælden, alle de der fed og tab-programmer og alt det andet der ellers er...kunne I finde på det...og hvor går Jeres grænse evt?

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

inspireret af en anden tråd kunne jeg godt tænke mig at høre om du kunne finde på at deltage i et tv-program og evt også lade dine børn deltage?

Personligt kunne jeg aldrig drømme om det...synes det er helt fint andre gør det, men jeg kunne bare ikke. Jeg er alt for genert og privat et menneske til at ville lukke andre ind og sendes ud til hele familien Danmark, til at opleve at jeg måske debatteres eller skrives om forskellige steder osv. At andre skal danne deres indtryk af mig ud fra kort tids film som er klippet så det passer ind.
Mine børn ville jeg aldrig blande ind i noget, de er ikke voksne og et valg om at blive off. mere eller mindre kendt og med alt det negative det kan medføre, det kan og skal de ikke.

Men hvad med Jer...robinson, luksusfælden, alle de der fed og tab-programmer og alt det andet der ellers er...kunne I finde på det...og hvor går Jeres grænse evt?

Knus Eva..

hmmmm nej tak... siger jeg....  alle de der underholdningsprogrammer: Paradise hotel, luksusfælden, Robinson ekspeditionen, Big Brother osv.... undskyld hvis jeg fornærmer nogen men her hjemme har vi en talemåde om dem der stiller op: medie- (ikke så pænt ord om en prostitueret)...  efter min mening er et folk der har et stort behov for at blive set... og jeg synes det er usundt...

for mig giver dokumentar programmer mere mening.... eller sådan noget som "fra skrot til slot"... jeg kunne dog aldrig selv drømme om at deltage

Anmeld

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nej tak 
Jeg kunne ikke tænke mig at lade Idun være med i den slags. Med mindre vi selvf. er ude i at der kommer et tv hold i børnehaven eller noget. Men jeg har ikke lyst til at have cams i mit hjem.

Anmeld

14. september 2009

Pia

Robinson, min fede familie, luksus fælden og andre tv-programmer i den stil kunne jeg ikke drømme om og deltage i..
De udstiller en på en måde jeg ikke bryder mig om og om jeg ikke kan se bidrager med noget godt til samfundet..

Men blev jeg feks spurgt om jeg ville deltage i et program om barnløsheds behandling, så var det noget andet..

Men der ville dog stadig være grænser for hvor meget jeg ville lade dem snage og vise...

Pia.

Anmeld

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg kunne sagtens finde på at være med i f.eks. et quizprogram hvor jeg kunne vinde en masse penge eller et indretningsprogram hvor jeg fik et fint hjem bagefter

Jeg er glad for at der er familier der ude som stiller op til DUM, nanny-programmer osv osv - jeg synes det er superunderholdende og dejligt forargende... Men ville selv aldrig stille op til et program som ikke gør andet end at problematisere de familier / personer som er med.

Og f.eks. den tråd som denne er inspireret af hvor familien er med i en debat om lommepenge til børn - fint fint med mig!!!  Synes bestemt det er spændende at se hvordan andre gør tingene og hvordan vi er for skellige og hvad de såkaldte kloge hoveder mener er det rigtige

Anmeld

14. september 2009

Honningblomst

Rosa skriver:

Jeg kunne sagtens finde på at være med i f.eks. et quizprogram hvor jeg kunne vinde en masse penge eller et indretningsprogram hvor jeg fik et fint hjem bagefter

Jeg er glad for at der er familier der ude som stiller op til DUM, nanny-programmer osv osv - jeg synes det er superunderholdende og dejligt forargende... Men ville selv aldrig stille op til et program som ikke gør andet end at problematisere de familier / personer som er med.

Og f.eks. den tråd som denne er inspireret af hvor familien er med i en debat om lommepenge til børn - fint fint med mig!!!  Synes bestemt det er spændende at se hvordan andre gør tingene og hvordan vi er for skellige og hvad de såkaldte kloge hoveder mener er det rigtige

Præcis...der er mange programmer jeg ser med glæde og uden de mennesker der stillede op, ville der jo ikke været meget at se på..men jeg vil bare gerne slippe..
Knus..

Anmeld

14. september 2009

Diana...

Det kommer da helt and på hvad det er for et program vil jeg da sige 6 min omk lommepenge ja selvfølgelig kunne jeg det. Det da fedt der nogen der gider gøre det og måske give os andre nogen gode råd.Jeg kender selv personligt 2 der har været med i "fra skrot til slot" Og det har bare gjort SÅ meget for dem og givet dem ro. En af vores tætte venner har sent mail ind til et nyt program omk bygning af huse osv og der sende han en mail ind ang gående os og vores hus og ja KLAR jeg ville deltage hvis vi kunne få så stor en hjælp til vores hus det kan jeg slet ikke se noget forkert i overhoved og det hjælper da både os og vores børn. 

Men paradis hotel osv NEJ det kunne jeg ikke finde på. 

Knus Diana 

Anmeld

14. september 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Det kommer da helt and på hvad det er for et program vil jeg da sige 6 min omk lommepenge ja selvfølgelig kunne jeg det. Det da fedt der nogen der gider gøre det og måske give os andre nogen gode råd.Jeg kender selv personligt 2 der har været med i "fra skrot til slot" Og det har bare gjort SÅ meget for dem og givet dem ro. En af vores tætte venner har sent mail ind til et nyt program omk bygning af huse osv og der sende han en mail ind ang gående os og vores hus og ja KLAR jeg ville deltage hvis vi kunne få så stor en hjælp til vores hus det kan jeg slet ikke se noget forkert i overhoved og det hjælper da både os og vores børn. 

Men paradis hotel osv NEJ det kunne jeg ikke finde på. 

Knus Diana 

Vi er helt enige om at det er skønt alle dem der gider...ellers kunne vi andre ikke sidde og grine, græde, forarges osv...men jeg vil nu stadig IKKE i tv-smiler- så da jeg blev kontaktet blev jeg helt forskrækket...uha, nej tak...kunne slet ikke ha det..
Knus..

Anmeld

14. september 2009

TbCp

Eva skriver:

Knus Eva..

Jeg er lidt delt. For på den ene side ville jeg synes det var vildt fedt hvis jeg, mit  hus, min have etc fik en makeover f.eks. MEN.... jeg er nok alt for genert til nogensinde at ville gøre det.

Det samme hvis jeg var virkelig overvægtig og fik muligheden for at være med i et af de "tab og vind" programmer, så ville det være en super mulighed for at få gjort noget ved overvægten på en anderledes måde.... MEN ...igen genert.

Robinson, Paradise usw ville jeg ALDRIG deltage i.

Hilsen Tina (som én gang har gået modeshow der blev vist i de regionale nyheder og det er vist det meste jeg har været på tv )

Anmeld

14. september 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Jeg er lidt delt. For på den ene side ville jeg synes det var vildt fedt hvis jeg, mit  hus, min have etc fik en makeover f.eks. MEN.... jeg er nok alt for genert til nogensinde at ville gøre det.

Det samme hvis jeg var virkelig overvægtig og fik muligheden for at være med i et af de "tab og vind" programmer, så ville det være en super mulighed for at få gjort noget ved overvægten på en anderledes måde.... MEN ...igen genert.

Robinson, Paradise usw ville jeg ALDRIG deltage i.

Hilsen Tina (som én gang har gået modeshow der blev vist i de regionale nyheder og det er vist det meste jeg har været på tv )

Uha, har det præcis som dig.....jeg synes det er virkelig flot at alle de overvægtige stiller op til de programmer der er. Jeg tror og håber at det inspirerer en masse mennesker til selv at tabe sig og få et godt og sundt liv. Jeg synes fanme de er seje....men jeg turde virkelig ikke selv og er heller ikke sikker på at jeg ville kunne overskue konsekvensen af det, altså på sigt. Tænker på dem fra "Livet er fedt"...det var vidst ikke alle der havde det lige let der.
Knus Eva...hvis have da også kunne trænge til en omgang..kan man ikke melde sig til hokus krokus som burkaklædt kvinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.