At deltage i tv-programmer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Honningblomst

Tak for jeres svar..¨kan se at jeg da ikke er den eneste der er for genert og privat til at vise sig offentligt

God dag til alle...

Knus Eva...som skal se robinson med sin store søn i aften...han elsker det bare så meget..så godt der er mennesker der stiller op så vi kan sidde og lure..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Mette+Mathias

Jeg vil også sige at som udgangspunkt ville jeg aldrig deltage i Robinson, Paradise osv. MEN hvis jeg var SÅ langt ude at ski.. økonomisk som nogle af deltagerne i Luksusfælden er, så kunne det jo være, at det var den ENESTE løsning jeg kunne se (men det kommer jeg da forhåbentlig aldrig, vi har ingen lån - udover kreditforeningen), og så ville jeg - måske - gøre det.

Derimod kunne jeg godt finde på at deltage i et quizprogram hvor jeg kunne vinde noget fedt (men ikke f.eks. Dagens mand), og det ville helt klart være for pengene skyld, intet andet.

Men nej, jeg fatter heller ikke dem som glad og gerne stiller op og udstiller at de er dårlige forældre, ikke kan holde på en kæreste eller de der programmer hvor det er par og deres halvdårlige sexliv der udstilles, jeg ville aldrig aldrig være med!

Anmeld

14. september 2009

Mca<3

Eva skriver:

Tak for jeres svar..¨kan se at jeg da ikke er den eneste der er for genert og privat til at vise sig offentligt

God dag til alle...

Knus Eva...som skal se robinson med sin store søn i aften...han elsker det bare så meget..så godt der er mennesker der stiller op så vi kan sidde og lure..

Jamen havde du ikke skrevet til et dameblad ?? Om de ville lave en artikel med dig og om dit vægt tab og billeder før og efter ???   Det er da offentligt så du tør da godt ,,   Du har jo endda selv opsøgt dem ikke ??

Knus Tanja .

Anmeld

14. september 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Jamen havde du ikke skrevet til et dameblad ?? Om de ville lave en artikel med dig og om dit vægt tab og billeder før og efter ???   Det er da offentligt så du tør da godt ,,   Du har jo endda selv opsøgt dem ikke ??

Knus Tanja .

Jo for pokker...men ved du hvad, jeg kunne bare ikke så nej, jeg ville og vil ikke kunne.
Så nu har jeg ladet en fotograf, som længe har spurgt om ikke nok han måtte tage billeder af mig, tage en masse smukke billeder...dem er jeg meget glade for og de viser den nye Eva.
Min historie, den har jeg fortalt herinde og andre steder og har fået mange dejlige mails med positive tilkendegivelser...mange har fået lyst til at gøre noget, da de så billederne og så, at selvom det ser trist ud så kan der gøres noget...
Har to veninder som jeg har støttet i deres vægttab, den ene har tabt 30 kilo nu og den anden ti kilo og det gør mig glad at kunne være en støtte for dem...det siger de i hvert fald jeg er og har været.
Så nej tak, offentligt det kunne jeg desværre ikke..ville gerne, da jeg tror på at min historie kan gøre en forskel, men tja, det bliver så bare i mindre målestoksforhold og ikke off..
Knus Eva..

Anmeld

14. september 2009

..

Jeg kom i tv med min mand og 2 børn på DR i tv-avisen, Tv2 - nyhederne, i radioen på samtlige kanaler og kørte i loop på News en hel dag pga af farligt støv fra lillebæltsbroen der blæste over vores hus. Jeg HADER at blive filmet og den slags men gjorde det i en god sags tjeneste for at stoppe sandblæsningen og for at sætte fokus på hvad det gjorde v miljøet og det hjalp!

Anmeld

14. september 2009

Lusi

Eva skriver:

Vi er helt enige om at det er skønt alle dem der gider...ellers kunne vi andre ikke sidde og grine, græde, forarges osv...men jeg vil nu stadig IKKE i tv-smiler- så da jeg blev kontaktet blev jeg helt forskrækket...uha, nej tak...kunne slet ikke ha det..
Knus..

Er helt enig.. Ville aldrig selv deltage i et tv- program, men det er jo fantastisk at en masse andre gider..

Da jeg arbejdede som maler, ville min mester have mig med i "fra skrot til slot", for det er nemlig det firma som er med i programmerne og NEJ jeg stillede mig godt nok på bagben og han forstod til sidst, jeg virkelig ikke ville.. Slap da også

Det er da fristende at få et nyt, flot hjem f.eks, men er ikke sådan lige til, når man er genert og helst ikke alt for mange skal ligge mærke til én..

Anmeld

14. september 2009

Honningblomst

Lykke86 skriver:

Er helt enig.. Ville aldrig selv deltage i et tv- program, men det er jo fantastisk at en masse andre gider..

Da jeg arbejdede som maler, ville min mester have mig med i "fra skrot til slot", for det er nemlig det firma som er med i programmerne og NEJ jeg stillede mig godt nok på bagben og han forstod til sidst, jeg virkelig ikke ville.. Slap da også

Det er da fristende at få et nyt, flot hjem f.eks, men er ikke sådan lige til, når man er genert og helst ikke alt for mange skal ligge mærke til én..

Lige præcis....har det på nøjagtig samme måde...men dejligt vi ikke alle er ens.
knus..

Anmeld

14. september 2009

jessicasmor

Jeg er faktisk meget splittet,da der er mange ting jeg GODT kunne finde på a deltage i : Go`morgen/Go`àften danmark,station 2 (hvis jeg havde oplevet noget relevant),Hvem vil være millionær,Fra skrot til slot,Makeover programmer og lignende...
Mens jeg IKKE kunne finde på a være med i fx. Robinson,Paradise Hotel,De unge mødre og da SLET IKKE Sandhedenstime!!

Anmeld

14. september 2009

Ox.

Eva skriver:

inspireret af en anden tråd kunne jeg godt tænke mig at høre om du kunne finde på at deltage i et tv-program og evt også lade dine børn deltage?

Personligt kunne jeg aldrig drømme om det...synes det er helt fint andre gør det, men jeg kunne bare ikke. Jeg er alt for genert og privat et menneske til at ville lukke andre ind og sendes ud til hele familien Danmark, til at opleve at jeg måske debatteres eller skrives om forskellige steder osv. At andre skal danne deres indtryk af mig ud fra kort tids film som er klippet så det passer ind.
Mine børn ville jeg aldrig blande ind i noget, de er ikke voksne og et valg om at blive off. mere eller mindre kendt og med alt det negative det kan medføre, det kan og skal de ikke.

Men hvad med Jer...robinson, luksusfælden, alle de der fed og tab-programmer og alt det andet der ellers er...kunne I finde på det...og hvor går Jeres grænse evt?

Knus Eva..

Jeg kunne ikke selv, men nu var min moster, som er som en søster for mig, en af de første der var med i "Baronessen flytter ind", og hele deres familie havde simpelthen hygget sig helt vildt ...

Anmeld

14. september 2009

dorthemus

Ellers tak! Det er jeg alt for blufærdig til...desuden er jeg ikke altid sikker på om de mennesker der tilmelder sig heeeelt har gennemtænkt konsekvenserne på sigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.