Tanja.. skriver:
Jamen havde du ikke skrevet til et dameblad ?? Om de ville lave en artikel med dig og om dit vægt tab og billeder før og efter ???
Det er da offentligt så du tør da godt ,, Du har jo endda selv opsøgt dem ikke ??
Knus Tanja .
Jo for pokker...men ved du hvad, jeg kunne bare ikke

så nej, jeg ville og vil ikke kunne.
Så nu har jeg ladet en fotograf, som længe har spurgt om ikke nok han måtte tage billeder af mig, tage en masse smukke billeder...dem er jeg meget glade for og de viser den nye Eva.
Min historie, den har jeg fortalt herinde og andre steder og har fået mange dejlige mails med positive tilkendegivelser...mange har fået lyst til at gøre noget, da de så billederne og så, at selvom det ser trist ud så kan der gøres noget...
Har to veninder som jeg har støttet i deres vægttab, den ene har tabt 30 kilo nu og den anden ti kilo og det gør mig glad at kunne være en støtte for dem...det siger de i hvert fald jeg er og har været.
Så nej tak, offentligt det kunne jeg desværre ikke..ville gerne, da jeg tror på at min historie kan gøre en forskel, men tja, det bliver så bare i mindre målestoksforhold og ikke off..

Knus Eva..
Anmeld