så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
SDD skriver:
Ej hvor fedt
!! Nogle gange kan det måske godt hjælpe at åbne munden
. Det du sagde har helt sikkert åbnet hendes øjne(i hvert fald efter raseriet var overstået
).
bare min mor/svigermor tilbød sådan noget. Min mor siger som regel, hvis jeg undskylder for rod og mangel på rengøring, at det gør skam ikke noget, hun tager det alligevel ikke med hjem.... Nej men hvor ville jeg en gang imellem ønske det
.
Til ts:
min svigermor er utrolig glad for vores datter som er den første af det køn i den familie siden hende selv, og har syet og strikket en hel del. Hun siger også nogen gange om hun nu får det på. Men det er som du siger det, de ser hende ikke så tit og ved derfor ikke at barnet måske har gået med det 3 gange i ugens løb. Løsningen er her at jeg sørger for at hun har noget farmor-tøj på når svigermor kommer. Samt sender billeder en gang imellem. Nu har hun stort set farmor-tøj på hver dag da vi vist efterhånden har 8 bukser...
nå men pointen er at måske kan du arrengere det sådan at næste gang svigermor kommer så har hun kjolen på?
eller send et lille billed hvor hun har den på og evt laver en aktivitet.
Mht den halskæde, så er det jo såre simpelt at en 4 årig ikke skal have en dyr og fin halskæde på til hverdag. Hun vil garanteret hellere have en hjemmelavet perlekæde på.. Eller ingenting måske
desværre vendte den "onde svigermor" tilbage da vi gik fra hinanden og jeg gik ned med flaget...
indtil de var her sidst hvor jeg fik hende til at forstå jeg er stærk nok til at stå fast...
Anmeld
Citér