Skal lige høre om jeg er den eneste med svigerforældre der lægger mærke til ALT!!??
Min datter fik en halskæde med motiv af Jesus på korset i dåbsgave i februar 2012 af min mor. Hun er nu 4 lige om hjørnet. Min svigermor har så sagt til min kæreste at det må da være synd for min mor at vores datter aldrig går med den halskæde. Men min mor har aldrig nævnt det. Og ærlig talt så tænker jeg ikke over at hun har den halskæde. Syntes eller ikke at det er en som hun skal have på specielt når hun er i børnehave.
Nå, men så havde vores datter lavet et flot hjerte i perler i børnehaven som hun havde med hjem her forleden. Min kæreste spurgte så hans forældre om han kunne låne en nål og få lidt tråd til hjertet så vi kan få det op at hænge. Men nej for det havde jeg jo fået af dem. Og vi snakker altså at det er flere år siden jeg fik nål og tråd af dem. Sådan et lille sæt. Jeg havde selv helt glemt at vi havde haft det. For jeg sagde til kæresten at eg ikke ved hvor det er. Måske det er blevet væk i flytterodet da vi flyttede sidste år. Så sagde han at jeg måtte selv forklare hans forældre hvor det er blevet af hvis de spørger engang.
Nå, men så har vores datter fået en kjole af dem og svigermor har så sagt til kæresten at hun ikke syntes at vores datter har den kjole på. Men de ser hende ca 1 gange ugen og hun har altså en del andet tøj og det er ikke altid hun vil have den kjole på samt så har hun altså brugt den. Så det er ikke fordi hun ikke bruger den.
Jeg bliver altså lidt irriteret på dem når de kommer med sådanne udtalelser!! Har I også sådan nogle svigerforældre der bare ser alt og lægger mærke til alt!!??
Anmeld
Citér