forældre arrengeret hyttetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2015

Anpau

HJORTH1945 skriver:

Mit barnebarn på 6 1/2 var på hyttetur, alle pigerne lå på række på brikse i soveposer om natten, på den samme briks sov den ene af pigernes far, det syntes jeg ikke om, de kunne have lagt en mor ind i pigeværelset, er jeg for gammeldags? min datter er heller ikke helt tilfreds

Ja, jeg synes du er for gammeldags. Og jeg ville blive tosset hvis det var min mand der blev set sådan på!

Mænd er ikke lig med pædofile!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

Bshizzle

Syntes det er SÅ synd at stemple mennesker sådan... 

Den flinke Far har kun gjort det i god gerning for at de børn kunne føle sig trygge ved at der VAR en voksen! 

Mand eller Kvinde... I min verden ligemeget!. 

Børnene var 6 år?... Det er jo ingen alder.

Min søn på 9,5 år er først nu begyndt at vise tegn på generthed.. Men han ville ikke ha noget imod hans kvindelig lærer eller et barns Mor skulle sove blandt dem. 

De er der kun for trykheden - børnenes skyld. 

Jo ikke fordi forældre er der for at ha andre grimme tanker... 

Anmeld Citér

23. juni 2015

FruK

Jeg synes måske det er lidt bekymrende, hvis piger på 6 år er generte over at klæde sig af...?! Kan det ikke kun komme af påvirkning fra nogle voksne omkring dem...?

Anmeld Citér

23. juni 2015

TNBC

FruK skriver:

Jeg synes måske det er lidt bekymrende, hvis piger på 6 år er generte over at klæde sig af...?! Kan det ikke kun komme af påvirkning fra nogle voksne omkring dem...?

Der var også mine tanker, men nettet skred før jeg kunne skrive det. Og det er kun til nattøj, de er jo ikke nøgne.

Anmeld Citér

23. juni 2015

TNBC

HJORTH1945 skriver:

Mit barnebarn på 6 1/2 var på hyttetur, alle pigerne lå på række på brikse i soveposer om natten, på den samme briks sov den ene af pigernes far, det syntes jeg ikke om, de kunne have lagt en mor ind i pigeværelset, er jeg for gammeldags? min datter er heller ikke helt tilfreds

Det er en far der sover ved siden af sin egen datter og hendes klassekammerater.

Ingen er nøgne.  

Forstår godt at mænd er bange for at udane sig til pædagoger, hvis en enkel overnatning på en tur, kan få folk til at tænke så meget over tingene. .

Desuden synes jeg at det er tidligt so  6årig at være genert over at skifte fra tøj til nattøj.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.