HJORTH1945 skriver:
Mit barnebarn på 6 1/2 var på hyttetur, alle pigerne lå på række på brikse i soveposer om natten, på den samme briks sov den ene af pigernes far, det syntes jeg ikke om, de kunne have lagt en mor ind i pigeværelset, er jeg for gammeldags? min datter er heller ikke helt tilfreds
Undskyld, men jeg bliver faktisk helt vred, når jeg læser dit indlæg.
Her er der nogle forældre som har lagt et stort stykke arbejde i at arrangere en skøn tur for børnene, og så skal de mistænkes for at have bagtanker ved at sove sammen med børnene, som tydeligvis er i en alder, hvor det er almindeligt på den slags ture?
Det kunne jo være at det var datteren, eller datterens gode veninde der havde spurgt om ikke det kunne være ham, der sov inde hos dem? Eller omvendt, hvis kvinden på turen var blevet spurgt af en af drengene?
Jeg har selv været leder for børn i både denne alder og ældre. Og ved de små sover man altså sammen med dem? Så lægger man sig til at sove med dem, og hvis ikke man er fuldstændig bombet efter en hel dag med så mange skønne krudtugler, så står man op igen når børnene er faldet i søvn, og så kommer man tilbage igen og sover når man selv er klar.
Han har jo sovet i sin egen pose og selv HVIS han var på værelset da de skulle klæde sig om, så er jeg sikker på at der intet har været i det.
han er jo tydeligvis en far, før en mand. Og en mand før en pædofil.
Det er lige præcis sådan en mistro, der gør, at forældre og i særdeleshed mænd er bange for at gøre noget godt for andres børn.
Jeg synes at i er decideret utaknemmelige og håber inderligt for den stakkels mand at han får opbakning fra alle de andre forældre, så der kan blive arrangeret flere dejlige ture for de andre børn.
Anmeld
Citér