forældre arrengeret hyttetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.558 visninger
24 svar
89 synes godt om
23. juni 2015

HJORTH1945

Mit barnebarn på 6 1/2 var på hyttetur, alle pigerne lå på række på brikse i soveposer om natten, på den samme briks sov den ene af pigernes far, det syntes jeg ikke om, de kunne have lagt en mor ind i pigeværelset, er jeg for gammeldags? min datter er heller ikke helt tilfreds

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

God-mor

HJORTH1945 skriver:

Mit barnebarn på 6 1/2 var på hyttetur, alle pigerne lå på række på brikse i soveposer om natten, på den samme briks sov den ene af pigernes far, det syntes jeg ikke om, de kunne have lagt en mor ind i pigeværelset, er jeg for gammeldags? min datter er heller ikke helt tilfreds

Hvis pigerne ikke syntes om det så burde der havde ligget en kvinde syntes jeg. Men ellers kan jeg ikke helt se problemet. Syntes det er lidt skrækkeligt at mænd bliver stemplet på den måde. Af samme grund er der ikke mange mænd som ønsker at uddanne sig til pædagoger, da de næsten altid skal mistænkeliggøres. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes nu heller ikke det lyder så slemt.... Det må jo have været noget de er blevet enige om, da de arrangerede turen

Anmeld Citér

23. juni 2015

HJORTH1945

Saphiira skriver:

Jeg synes nu heller ikke det lyder så slemt.... Det må jo have været noget de er blevet enige om, da de arrangerede turen

Nej, forældrene blev ikke spurgt, der kan jo være piger, som kan være genert over for drenge/mænd når man skal klæde sig af og stå i undertøj, jeg ved, at vores er begyndt at blive genert

Anmeld Citér

23. juni 2015

Tullemoar

HJORTH1945 skriver:

Nej, forældrene blev ikke spurgt, der kan jo være piger, som kan være genert over for drenge/mænd når man skal klæde sig af og stå i undertøj, jeg ved, at vores er begyndt at blive genert

Ja okay... så kan jeg godt se det...  

Anmeld Citér

23. juni 2015

HJORTH1945

God-mor skriver:

Hvis pigerne ikke syntes om det så burde der havde ligget en kvinde syntes jeg. Men ellers kan jeg ikke helt se problemet. Syntes det er lidt skrækkeligt at mænd bliver stemplet på den måde. Af samme grund er der ikke mange mænd som ønsker at uddanne sig til pædagoger, da de næsten altid skal mistænkeliggøres. 

spørgsmålet er også, hvor gamle skal pigerne være, for at der stadig kan være mænd på værelset, og i vores dage, hvor der er så meget tale om mænd og småpiger, ville jeg ikke turde som mand, at sove sammen med småpiger

Anmeld Citér

23. juni 2015

Sprit25

Helt alvorligt kan jeg virkelig ikke se et problem i det. 

Jeg går pr automatik udfra at faren forlod rummet da pigerne skulle klæde om og dermed kun er der i en sovesituation. Så jeg kan virkelig ikke se et problem i det

Anmeld Citér

23. juni 2015

Tullemoar

HJORTH1945 skriver:

spørgsmålet er også, hvor gamle skal pigerne være, for at der stadig kan være mænd på værelset, og i vores dage, hvor der er så meget tale om mænd og småpiger, ville jeg ikke turde som mand, at sove sammen med småpiger

Jeg tror ikke man skal være så forskrækket omkring det.... 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Hck

Profilbillede for Hck
HJORTH1945 skriver:

Synes det er lidt svært at svare ordenligt ud fra dit oplæg, hvor mange mødre var der fek.s med og sådan noget ?. Men overordnet vil mit svar nok være at medmindre de alle sammen stod på en række og skiftede tøj foran ham, kan jeg ikke se noget problem i det, tror man skal passe lidt på med at se "slemme" mænd alle vegne ( selvfølgelig er der desværre brodne kar ind i mellem), men selvfølgelig trist hvis dit barnebarn ikke har været helt tilfreds.

Anmeld Citér

23. juni 2015

Anja82

Sprit25 skriver:

Helt alvorligt kan jeg virkelig ikke se et problem i det. 

Jeg går pr automatik udfra at faren forlod rummet da pigerne skulle klæde om og dermed kun er der i en sovesituation. Så jeg kan virkelig ikke se et problem i det

Helt enig.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.