Fertilitetsklinik privat eller det offentlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2015

FrkHS

Jeg/vi var først tilknyttet privat klinikken Dansk fertilitetsklinik hvor jeg fik foretaget inseminationer.

Efter 6 inseminationer henviste de os til det offentlige med henblik på ivf/icsi.

Der gik ca en måned og så kom vi til samtale på Holbæk fertilitets klinik. Ventetiden til Dansk fertilitetsklinik var også ca en måned.

Jeg vil dog sige at vi er rigtig glade for Holbæk. Der er stor forskel på at være i privat eller offentlig behandling, men vi har hele tiden følt os i trygge hænder dér, og er blevet imødekommet. Derimod har vi ikke været specielt glade for Dansk fertilitetsklinik. Vi følte det bare var en pengemaskine og vores frustrationer sjældent blev hørt.

Synes bare lige Holbæk også fortjener et par gode ord med herfra

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

modesty

TLP84 skriver:

Hej. 

Er lidt i tvivl om denne tråd er fra juni i år 2015? 

Jeg har selv været ved lægen og står med valget mellem Riget og Hillerød. Jeg har læst ikke så gode ting om Hillerød, og har været inde på Rigets hjemmeside for, at se ventetider. Der står 6-8 måneder og du skriver ca 3 måneder for dig  Skriver de bare 6-8 måneder i værste tilfælde- men man kan rent faktisk godt kan komme til før? For hold nu op jeg synes 6-8 måneder er lang tid at vente

Ring til dem!  Dét der står på nettet er kun vejledende.

Anmeld Citér

18. august 2015

modesty

nullermand15 skriver:

Vi har 5 mdr ventetid i Dronninglund :s

OK. Jeg trækker lidt i land, for jeg udtaler mig faktisk kun om København og omegn - kender ikke noget til landets andre områder (sorry - meget navlepillende, jeg ved det godt).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.