Martan88 skriver:
Hey Ladies
Det er første gang, jeg er herinde og synes det er et rigtig godt forum, hvor man bl.a. kan dele frustrationer, glæde og råd med hinanden, og ikke mindste, at der er andre som står i samme situation, ens omgangskreds kan nogen gange ikke sætte sig ind i ens situation, derfor synes jeg det fantastisk at dele disse ting med kvinder som jer
Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer og meninger til mit indlæg
Jeg står i den situation at kæresten og jeg er igang med pb. Vi har prøvet et år at blive gravide. Vi blev enig begge to at blive undersøgt. Jeg fik at vide, at alt så godt ud hos mig. Min kæreste fik sit resultat, at han har meget nedsat sædkvalitet. Jeg fandt en privat klinik Trianglen, som Vi begge fik en henvisning til, som vi var hos igår. De var super søde og lægen lød virkelig professionel og flink. Vi talte om, at det nok er icsi vi skal have af behandling og det er en af de behandlinger der koster penge. Mit spørgsmål til jer lyder således, hvilken klinik foretrækker I offentlige eller privat?, og har økonomien været med til at afgøre jeres valg?
Jeg synes, der kører en hel masse tanker i ens hoved, og det der lige pt køre i mit, er hvilken klinik, og hvor langt vente tid der i det offentlig. Jeg ved på privat klinikken, at man kan komme til med det samme.
Glæder mig til at læse jeres svar 
Jeg har været tilknyttet Trianglen, som er helt fantastiske.
De sendte mig i det offentlige så jeg kan få mine gratis IVF.
Jeg blev tilknyttet Holbæk sygehus, som jeg straks flyttede fra igen, grundet dårlig kemi og en læge med mange personlige meninger.
Jeg mener det er vigtigt man føler sig i gode hænder, tryg og ikke mindst kan mærke"den gode kemi" er der, da det er så følsomt en process man skal igennem. 
Da jeg var på Trianglen var jeg tilknyttet Kåre (ejeren) og Peter.
Peter er overlæge på Hillerød sygehus. Han sagde den gang vi skulle videre fra Trianglen, at hvis der nogen sinde ville være noget, så var han på Hillerød og der var vi altid velkomne.
Vi er nu på Hillerød, som er det offentlige og vi er så glade for vores valg. (Trods vi kører 1 t 45 min hver vej & og ikke engang har mødt Peter endnu) 
Så prøv at give det offentlige en chance, ellers kan i hurtigt komme tilbage på Trianglen.
Men Hillerød kan jeg helt klart anbefale, deres personale er behageliget og der er en rar tone