Fertilitetsklinik privat eller det offentlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2015

(august)

Vi var tilknyttet Riget for, godt nok, 6år siden, men har kun positivt at fortælle om. Vi kom til med det samme, vi valgte dog at være tilknyttet Triaglen i forbindelse med akupunktur i de sidste to forsøg vi havde. 

Hvis vi skulle have valgt privat ville vi have valgt Triaglen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2015

Bimse12

modesty skriver:

Nejnej, slet ikke.  Der er typisk 1-2 mdr. ventetid de fleste steder.

Det er jo kun super 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Bimse12

FruNielsen81 skriver:

Jeg vil nok også forslå at I prøver det offentlige først... Vi var på riget og blev ikke gravide.... Ingen af os fejlede noget og vi var uforklarlige barnløse... Vi var først på Herlev til to IVF og derefter på riget to ICSI... Vi ventede så nogle år for at få en pause og sparer op til privat.... Vi har været på Copenhagen fertility center.... Og blev undersøgt dybere end jeg var blevet i det offentlige.... De mente at mine æg muligvis ikke modnede godt nok (noget de ikke kunne komme frem til i det offentlige) og jeg er nu gravid... 10 år siden vi startede PB og er som sagt nu gravid for første gang med termin 20/12 og med tvillinger... 

Ej hvor skønt også til to tillykke med det 

Vi får taget alle undersøgelserne på privatklinikken, som jeg skrev tidligere, så vi evt er klar til bare at gå igang i det offentlige, hvis det er muligt. Vi mangler bare svar fra blodprøverne  

Anmeld Citér

26. juni 2015

Bimse12

fru_winther skriver:

Ja Trianglen sender henvisningen.

Jeg mener faktisk Hillerød er dem med kortest venteliste pt. Man kan google ventelisterne.

På Hillerød går du til samtaler hos dem, for lagt behandlingsforløb og udleveret medicin (evt udredet)

Men æg udtagning og oplægning foregår på Rigshospitalet. (Der findes historier om at du kan risikere at skulle sprænge en æg udtagning eller oplægning af æg op, grundet manglende tider) Dette har de dog aldrig oplevet, da jeg spurgte dem. De fortalte os de havde nogle enkelte tider til rådighed på riget, men at de plejede at passe med de par de havde i behandling. 

Måske det er folk der kun er tilknyttet riget der har haft de oplevelser?

Pas, det kan jeg ikke svare dig på 

Men det er jo bare at ringe derind og høre 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Bimse12

(august) skriver:

Vi var tilknyttet Riget for, godt nok, 6år siden, men har kun positivt at fortælle om. Vi kom til med det samme, vi valgte dog at være tilknyttet Triaglen i forbindelse med akupunktur i de sidste to forsøg vi havde. 

Hvis vi skulle have valgt privat ville vi have valgt Triaglen. 

Ja det vil være vores 2. Prioritet, hvis det hospital vi finder ikke går som planlagt eller som forventet. Men håber selvfølgelig på det bedste, det første sted vi vælger ��

Anmeld Citér

26. juni 2015

fru_winther

Martan88 skriver:

Pas, det kan jeg ikke svare dig på 

Men det er jo bare at ringe derind og høre 

I må have alt held og lykke fremover. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Bimse12

fru_winther skriver:

I må have alt held og lykke fremover. 

Mange tak 

Anmeld Citér

18. august 2015

TLP84

modesty skriver:

Ja - Riget er det sted i landet med længst ventetid. Tror at vi ventede omkring 3 mdr. Men jeg synes ikke at det er afgørende når stedet er godt (selvom jeg godt forstår at man kan være utålmodig).

Jeg har hørt rigtig godt om Hvidovre (har en veninde der går der) hvis det skal være i København.

Hej. 

Er lidt i tvivl om denne tråd er fra juni i år 2015? 

Jeg har selv været ved lægen og står med valget mellem Riget og Hillerød. Jeg har læst ikke så gode ting om Hillerød, og har været inde på Rigets hjemmeside for, at se ventetider. Der står 6-8 måneder og du skriver ca 3 måneder for dig  Skriver de bare 6-8 måneder i værste tilfælde- men man kan rent faktisk godt kan komme til før? For hold nu op jeg synes 6-8 måneder er lang tid at vente

Anmeld Citér

18. august 2015

Bimse12

TLP84 skriver:

Hej. 

Er lidt i tvivl om denne tråd er fra juni i år 2015? 

Jeg har selv været ved lægen og står med valget mellem Riget og Hillerød. Jeg har læst ikke så gode ting om Hillerød, og har været inde på Rigets hjemmeside for, at se ventetider. Der står 6-8 måneder og du skriver ca 3 måneder for dig  Skriver de bare 6-8 måneder i værste tilfælde- men man kan rent faktisk godt kan komme til før? For hold nu op jeg synes 6-8 måneder er lang tid at vente

Hej 

ja det er fra juni i år

ja det er lang tid at vente, men det er forhåbentligt vente tiden værd, tænker jeg  Min kæreste og jeg har fået taget alle de undersøgelser, man skal have før man kan komme i behandling så håber det er med til at vente tiden ikke er så lang 

vi venter spændt på at få brev fra Hvidovre 

Anmeld Citér

18. august 2015

Kærlighediminmave

modesty skriver:

Nejnej, slet ikke.  Der er typisk 1-2 mdr. ventetid de fleste steder.

Vi har 5 mdr ventetid i Dronninglund :s

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.