Cola stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2015

Fine_007

debbie19 skriver:

Tak for alle svar jeg holder også ud. Vi lever meget stramt normalt vi har 500 i ugen til mad medicin osv... Vi har regnede på det her til aften. Vi bruger 630 kr om mdr uden pant på cola shiiiit hvor er det mange penge. Dem kunne vi havde brugt som opsparing da kontoen er tom hver mdr... Så skal holde ud vi har brug for at spare de penge. Kæresten drak 2 liter på en dag så vi har spildt 21 kr hver dag 30 kr med pant.. Det jo vanvittigt vi har sommetider levet af havregryn for at havde råd til vores elsket cola.... Nøøj hvor fik jeg det surt indeni 630 kr er voldsom mange penge blir godt at komme af med det skidt

Hæng i! Jeg er sikker på, du nok skal klare den  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

Sprit25

For mig hjælper dansk vand i stedet kulsyren tager lysten

Anmeld Citér

23. juni 2015

Sprit25

Saphiira skriver:

På et tidspunkt kunne jeg sagtens drikke 1 liter om dagen.... 

Jeg er dog blevet bedre til det, men kan godt få nogle flip, hvor jeg bare skal have cola. 

Hvis vi har dåsecola, så kan jeg slet ikke styre det.. Så det er vi stoppet med....

Det sjovt jeg kan bedre styre dåser. Fordi så tænker jeg: ej jeg kan ikke drikke en hel dåse også er det spild

Anmeld Citér

23. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sprit25 skriver:

Det sjovt jeg kan bedre styre dåser. Fordi så tænker jeg: ej jeg kan ikke drikke en hel dåse også er det spild

Sjovt man kan have det så forskelligt. Jeg drikker dem nærmest i en tår.. Men når vi har haft dåse sodavand, har vi altid haft 2-3 rammer stående. Hvis ikke mere, så har jeg altid tænkt at jeg bare kan tage en ny :p

Anmeld Citér

23. juni 2015

Sprit25

Saphiira skriver:

Sjovt man kan have det så forskelligt. Jeg drikker dem nærmest i en tår.. Men når vi har haft dåse sodavand, har vi altid haft 2-3 rammer stående. Hvis ikke mere, så har jeg altid tænkt at jeg bare kan tage en ny :p

Hvis vi har flaske indenfor huset drikker jeg nemt 5 glas på en aften. Fordi så hælder jeg bare op men ja det er mega sjovt man kan have det så forskelligt

Anmeld Citér

23. juni 2015

debbie19

Hej. Vil da lige lave en update.

Idag har Jeg Det allerede meget bedre. Stadigvæk lidt hovedpine men slet slet Ikke som igår. Jeg kan også se på min krop den er ved at være udrenset så  Det skal nok være helt væk imorgen. Så håber jeg bare snart mit knæ bliver bedre så jeg kan få  lidt frisk luft igen. Det hårdt at være indespærret  I 3 uger

Anmeld Citér

23. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
debbie19 skriver:

Idag har Jeg Det allerede meget bedre. Stadigvæk lidt hovedpine men slet slet Ikke som igår. Jeg kan også se på min krop den er ved at være udrenset så  Det skal nok være helt væk imorgen. Så håber jeg bare snart mit knæ bliver bedre så jeg kan få  lidt frisk luft igen. Det hårdt at være indespærret  I 3 uger

Hvor er det dejligt at høre regner også med at jeg skal stoppe.  

Det bliver dyrt i længden... Hvis man drikker det altid....

Anmeld Citér

24. juni 2015

debbie19

Saphiira skriver:

Hvor er det dejligt at høre regner også med at jeg skal stoppe.  

Det bliver dyrt i længden... Hvis man drikker det altid....

Jeg Kan mærke  på  Min sult Jeg får Ikke De Der Store udspring  hvor Jeg Ikke Kan blive mæt.. Jeg har altid haft kæmpe appeltit men efter Jeg begyndt at drikke så Store light cola så kunne Jeg aldrig blive mæt. og vis jeg havde spist kl18 og gik sent i seng var Jeg nød til at spise ved 00 tiden for ellers sulten for slem  så Jeg er glad . Jeg drikker dog saftevand da vand  er begyndt at havde en underlig smag. tror lige Min smagsløg Skal vænne  Sig til  Det. men synes klart du  Skal overvej at stoppe eller gøre Det til  weekend ting. da Det er vildt dyrt I længden.

Anmeld Citér

24. juni 2015

Troldemommi

debbie19 skriver:

Anmeld Citér

24. juni 2015

debbie19

Troldemommi skriver:

Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.