Cola stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vildt. Så er det måske godt du prøver at stoppe jeg håber det lykkes for dig! 

Jeg synes også det er tankevækkende hvordan det påvirker en. Synes også jeg får hovedpine når jeg ikke får det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

debbie19

Saphiira skriver:

Vildt. Så er det måske godt du prøver at stoppe jeg håber det lykkes for dig! 

Jeg synes også det er tankevækkende hvordan det påvirker en. Synes også jeg får hovedpine når jeg ikke får det. 

Jeg Skal stoppe. men dog Vil Jeg gerne kunne om nogle måneder kunne drikke Det lidt til  fest  eller ligne. Men nu må  vi se

Jeg har hørt Det er normalt man får hovedpinen når man stopper  dog Ikke så voldsomt Vis folk drikker kaffe. Men Det gør Jeg Ikke så Det nok derfor Jeg er så ramt. 

Anmeld Citér

22. juni 2015

SMC

Saphiira skriver:

Held og lykke. Jeg er også afhængig af cola

Jeg kender en der gik fra 1,5-2 liter til 0 ved hjælp af hypnose. 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Tullemoar

debbie19 skriver:

Jeg Skal stoppe. men dog Vil Jeg gerne kunne om nogle måneder kunne drikke Det lidt til  fest  eller ligne. Men nu må  vi se

Jeg har hørt Det er normalt man får hovedpinen når man stopper  dog Ikke så voldsomt Vis folk drikker kaffe. Men Det gør Jeg Ikke så Det nok derfor Jeg er så ramt. 

Det kan jeg godt forstå du vil kunne, men det er nok noget du skal vente lidt med

Anmeld Citér

22. juni 2015

Tullemoar

SMC skriver:

Jeg kender en der gik fra 1,5-2 liter til 0 ved hjælp af hypnose. 

Jeg tror ikke rigtig på det, :/ så tror ikke det virker når jeg ikke tror på det..

Anmeld Citér

22. juni 2015

M &.I

Sindsygt jeg  få hovedepine hvis jeg ikke drikker cola jeg er så afhæning af det og kan næste drikke helt flaske om dag! 

Jeg går også amork med chokolade 

Jeg spiser den med ske i stede at smør den i brød! 

Vil også selv stoppe,  men gå altid tilbage til dårlig vane efter 2-3 dag

Held og lykke 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Manna

debbie19 skriver:

Jeg ligger nu på 3 uge på sofaen pga smadret knæ. Og har endelig taget mig sammen til at droppe mit kæmpe indtag af cola light de sidste par år har mit forbrug vokset og drak omkring 4 liter hver eneste dag lørdag nat drak jeg de sidste cola og allerede 12 timer efter begyndt abstinenserne og har det sindsyg dårligt idag mit hoved føles som om det er ved at eksplodere jeg får morfin mod knæet det tager ikke hovedpinen pinex tager det ikke. Jeg har kvalme synsproblemer og min krop er total drænet for energi og smagsløg er mærkelig.... Det godt nok skrammene hvor meget det forgifter kroppen håber godt nok det snart bliver bedre men må bare holde ud selv om det er virkelig hårdt at havde det så dårligt kan ikke sidde op overhoved.. Ville ikke så meget med dette indlæg udover at klynke lidt

Hold ud! Du er ssej at have taget beslutningen. Du bliver glad for det. Kæmpe cyberkram. Hold ud!

Anmeld Citér

22. juni 2015

Vivienne

Jeg er også afhængig af cola. Kan tydeligt mærke at jeg har trang til cola hver dag. Prøver dog at holde mig til 1 dåse pr. dag. Selvom det ikke er meget, har jeg det dårligt med det. 

Held og lykke til dig Debbie. 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

nogle af de ting du har fx kvalme er en typisk bivirkning på morfin - jeg får det rigtig rigtig dårlig af morfin så måske du skal overveje om du måske ikke kan tåle det og skal have et andre præperat i stedet for fx oxynorm

Anmeld Citér

22. juni 2015

debbie19

Tak for alle svar jeg holder også ud. Vi lever meget stramt normalt vi har 500 i ugen til mad medicin osv... Vi har regnede på det her til aften. Vi bruger 630 kr om mdr uden pant på cola shiiiit hvor er det mange penge. Dem kunne vi havde brugt som opsparing da kontoen er tom hver mdr... Så skal holde ud vi har brug for at spare de penge. Kæresten drak 2 liter på en dag så vi har spildt 21 kr hver dag 30 kr med pant.. Det jo vanvittigt vi har sommetider levet af havregryn for at havde råd til vores elsket cola.... Nøøj hvor fik jeg det surt indeni 630 kr er voldsom mange penge blir godt at komme af med det skidt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.