Cola stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
29 svar
6 synes godt om
22. juni 2015

debbie19

Jeg ligger nu på 3 uge på sofaen pga smadret knæ. Og har endelig taget mig sammen til at droppe mit kæmpe indtag af cola light de sidste par år har mit forbrug vokset og drak omkring 4 liter hver eneste dag lørdag nat drak jeg de sidste cola og allerede 12 timer efter begyndt abstinenserne og har det sindsyg dårligt idag mit hoved føles som om det er ved at eksplodere jeg får morfin mod knæet det tager ikke hovedpinen pinex tager det ikke. Jeg har kvalme synsproblemer og min krop er total drænet for energi og smagsløg er mærkelig.... Det godt nok skrammene hvor meget det forgifter kroppen håber godt nok det snart bliver bedre men må bare holde ud selv om det er virkelig hårdt at havde det så dårligt kan ikke sidde op overhoved.. Ville ikke så meget med dette indlæg udover at klynke lidt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

Troldemommi

debbie19 skriver:

Jeg ligger nu på 3 uge på sofaen pga smadret knæ. Og har endelig taget mig sammen til at droppe mit kæmpe indtag af cola light de sidste par år har mit forbrug vokset og drak omkring 4 liter hver eneste dag lørdag nat drak jeg de sidste cola og allerede 12 timer efter begyndt abstinenserne og har det sindsyg dårligt idag mit hoved føles som om det er ved at eksplodere jeg får morfin mod knæet det tager ikke hovedpinen pinex tager det ikke. Jeg har kvalme synsproblemer og min krop er total drænet for energi og smagsløg er mærkelig.... Det godt nok skrammene hvor meget det forgifter kroppen håber godt nok det snart bliver bedre men må bare holde ud selv om det er virkelig hårdt at havde det så dårligt kan ikke sidde op overhoved.. Ville ikke så meget med dette indlæg udover at klynke lidt

Den skal du nok klare, held og lykke 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Held og lykke. Jeg er også afhængig af cola

Anmeld Citér

22. juni 2015

debbie19

Troldemommi skriver:

Den skal du nok klare, held og lykke 

Tak lige nu er Det bare hårdt for når Jeg sover Kan Jeg også mærke  hovedpinen. men De Siger efter 1 uge skulle Det være ude  af kroppen og abstinenserne  skulle være væk

Anmeld Citér

22. juni 2015

debbie19

Held og lykke. Jeg er også afhængig af cola

Tak .må  man spørge hvor meget du drikke på  en dag?

Anmeld Citér

22. juni 2015

namaha

Kan trøste dig med at du ikke er den eneste 

kæmp, de første 2 uger er de væreste og derefter tager det kroppen 10 uger at vænne sig til den nye livsstil 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Benjamins'mor

Jeg er lige stoppet med at ryge, og havde det på samme i starten, nu der gået 14 dage og kan igen også holde ud at se andre ryge mv. Nu ved jeg godt det ikke er det samme, men det jeg vil med det er at sige det går over igen.

Anmeld Citér

22. juni 2015

debbie19

Tak for jeres svar. Jeg har heldigvis Ikke lyst til  cola. men tror Det fordi Jeg har Det så skidt. Har skulle kæmpe for at spise både morgen mad og frokost og vi skal snart havde aftensmad og har bare ikke lyst til noget som helst men er nød til at spise for får det også

Dårligt når jeg er sulten. Men er stadigvæk vildt overrasket over at sådan noget sort  væske  Kan forgifte en så meget.

Anmeld Citér

22. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
debbie19 skriver:

Tak .må  man spørge hvor meget du drikke på  en dag?

På et tidspunkt kunne jeg sagtens drikke 1 liter om dagen.... 

Jeg er dog blevet bedre til det, men kan godt få nogle flip, hvor jeg bare skal have cola. 

Hvis vi har dåsecola, så kan jeg slet ikke styre det.. Så det er vi stoppet med....

Anmeld Citér

22. juni 2015

debbie19

Saphiira skriver:

På et tidspunkt kunne jeg sagtens drikke 1 liter om dagen.... 

Jeg er dog blevet bedre til det, men kan godt få nogle flip, hvor jeg bare skal have cola. 

Hvis vi har dåsecola, så kan jeg slet ikke styre det.. Så det er vi stoppet med....

Vi købte også 

90 dåser 1 gang dem drak jeg på 5 dage  så jeg kunne heller ikke styre det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.