Storbyferie, men hvortil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2015

ninibadini

Jeg har været i Paris utallige gange, og kommer gerne igen! Altid noget nyt at se. Til gengæld synes jeg at Rom er kedelig, rodet, ustruktureret og beskidt. Sorry to say...

Jeg har aldrig oplevet at franskmænd skulle være uhøflige, men de er måske mere reserverede, lige som vi selv er i DK? Paris er bare så smuk og der er så meget at se og opleve, og der er et helt enormt udbud af butikker! Så synes jeg også det er meget nemmere at finde lækkert mad end det er i Rom.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

dorthemus

Jeg er stor tilhænger af storbyferier. Min kæreste og jeg tager afsted uden børn 2-4 dage hvert halve år for at tanke op på kærligheden 

Sidste år var vi i Berlin, i foråret tog vi til Istanbul og til september går turen til Prag. 

Fantastisk! 

Anmeld Citér

22. juni 2015

August2015

Krakow.... 

Billig, kort flyvetur fra Kastrup. 

Super hyggelig historisk by. 

Masser af oplevelser.

Stemningen er fantastisk. 

Super lækker mad til billige penge. 

Anmeld Citér

22. juni 2015

lineog4

dorthemus skriver:

Jeg er stor tilhænger af storbyferier. Min kæreste og jeg tager afsted uden børn 2-4 dage hvert halve år for at tanke op på kærligheden 

Sidste år var vi i Berlin, i foråret tog vi til Istanbul og til september går turen til Prag. 

Fantastisk! 

Ej Istanbul, det gad jeg godt. Vi har desværre bare ikke nogen til at passe til en forlænget weekend, og det er en del dyrere når man også skal have 3 børn med 

Anmeld Citér

22. juni 2015

dorthemus

lineog4 skriver:

Ej Istanbul, det gad jeg godt. Vi har desværre bare ikke nogen til at passe til en forlænget weekend, og det er en del dyrere når man også skal have 3 børn med 

Åh det forstår jeg godt. Min kæreste har en søn fra et tidligere forhold så det er nemt nok der. Men jeg har et donorbarn så det er heller ikke nemt og skal planlægges 100 år før.

Istanbul er vild! Moderne og antik på én og samme tid. En sindssygt velfungerende infrastruktur, dyre butikker, kæmpemarkeder, kulturel og moderne og dyb fattigdom. Den er meget spændende og kontrastfyldt

Anmeld Citér

22. juni 2015

Flomse

Madrid ;-) en helt fantastisk by..

Waszcawa kan også anbefales,  flot, billig og historisk 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Masig

Rom er en fantastisk by, var der for mange år siden på studietur, og kunne sagtens forestille mig at tage derned igen.

Paris har jeg ikke været i endnu, så kan ikke sige noget om det endnu, men skal dertil til august og glæder mig helt vildt

Ellers kan jeg også anbefale Amsterdam. Var dernede med min kæreste for nogle år siden, og fantastisk by. Stor, men alligevel stille og rolig synes jeg... Tænker bestemt også at det ikke var sidste gang vi var der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.