Storbyferie, men hvortil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
26 svar
4 synes godt om
21. juni 2015

Anonym trådstarter

Til efteråret fylder jeg rundt, og i den anledning ønsker jeg mig pasning af børnene et par dage, så min kæreste og jeg kan tage på en lille mini storbyferie

Spørgsmålet er bare, HVOR vi skal tage hen... Jeg har været i Dublin, London og Berlin, og særligt Berlin er jeg rigtig glad for.

Jeg forestiller mig 3 overnatninger og gerne i en storby. Vi har talt lidt om Rom eller Paris.

Hvad kan I anbefale, og hvad skal vi se?

Og kender I særligt gode steder at bestille fly og hotel?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2015

Linkaa

Reykjavík - fantastisk by!! Har boet i Island, og den er bare fyldt med det hele :-) Kultur, musik, natur og historie!! Den Blå Lagune skal man også lige svinge forbi, og en middag på Húmarhusið er et must;-)

Anmeld Citér

21. juni 2015

MediaAnarchy

Rom er en rigtig lækker by. Den er relativ lille, så man kan gå rundt og se fantastiske monumenter på hvert gade hjørne. Derfor kan man også nå at opleve meget på en forlænget weekend. Man føler sig nærmest hjemme, og så er maden helt fantastisk

ellers vil jeg anbefale Barcelona. Det er en fantastisk storby, som har det hele. Der er både gammel bymidte, ny bymidte, strand, kunst, arkitektur, lækker mad, gode butikker osv. 

Anmeld Citér

21. juni 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Paris  

Kærlighed, vin, shopping.. Hvad mere har man brug for

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym trådstarter

Linkaa skriver:

Reykjavík - fantastisk by!! Har boet i Island, og den er bare fyldt med det hele :-) Kultur, musik, natur og historie!! Den Blå Lagune skal man også lige svinge forbi, og en middag på Húmarhusið er et must;-)

Jeg har været på studietur i Reykjavik. Bestemt en dejlig by!

Tak for forslag

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym trådstarter

MediaAnarchy skriver:

Rom er en rigtig lækker by. Den er relativ lille, så man kan gå rundt og se fantastiske monumenter på hvert gade hjørne. Derfor kan man også nå at opleve meget på en forlænget weekend. Man føler sig nærmest hjemme, og så er maden helt fantastisk

ellers vil jeg anbefale Barcelona. Det er en fantastisk storby, som har det hele. Der er både gammel bymidte, ny bymidte, strand, kunst, arkitektur, lækker mad, gode butikker osv. 

Tak for forslag!

Det er også hvad jeg har hørt om Rom, og også derfor vi talte om at tage dertil.

Men Barcelona lyder bestemt også godt! Den kommer vist lige på listen

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Paris  

Kærlighed, vin, shopping.. Hvad mere har man brug for

Jeg vil SÅ gerne opleve Paris! Manden var mere til Rom..

Anmeld Citér

21. juni 2015

Snoopy77

Lissabon eller Nice!!

Anmeld Citér

21. juni 2015

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Til efteråret fylder jeg rundt, og i den anledning ønsker jeg mig pasning af børnene et par dage, så min kæreste og jeg kan tage på en lille mini storbyferie

Spørgsmålet er bare, HVOR vi skal tage hen... Jeg har været i Dublin, London og Berlin, og særligt Berlin er jeg rigtig glad for.

Jeg forestiller mig 3 overnatninger og gerne i en storby. Vi har talt lidt om Rom eller Paris.

Hvad kan I anbefale, og hvad skal vi se?

Og kender I særligt gode steder at bestille fly og hotel?

PARIS

Det er en fantastisk storby med alt hvad hjertet begære

Anmeld Citér

21. juni 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg vil SÅ gerne opleve Paris! Manden var mere til Rom..

Sig at billetterne til Rom var udsolgt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.