Storbyferie, men hvortil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2015

Marts<3

Milano er også ret fantastisk. Smukt, god mad og en unik stemning.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Sig at billetterne til Rom var udsolgt 

Haha, god pointe Ellers må vi jo af sted igen en anden gang

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym trådstarter

Snoopy77 skriver:

Lissabon eller Nice!!

Tak for forslag. Dem vil jeg helt klart kigge nærmere på

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym trådstarter

De3Guldklumper skriver:

PARIS

Det er en fantastisk storby med alt hvad hjertet begære

Endnu en der er helt vild med Paris Jeg har også kun hørt godt om byen, og jeg VIL dertil engang

Anmeld Citér

21. juni 2015

lineog4

Har været i mange storbyer, men skulle jeg kun besøge en i hele mit liv så ville det af dem jeg har set være ROM (hvis Europa for Beijing fx er også helt fantastisk). 

At mærke det historiske vingesus, være blandt de mest hjælpsomme og gæstfrie mennesker... Ingen tvivl for mig, ja Paris er da flot, London er fantastisk, Berlin er hyggelig, Amsterdam er interessant osv. Men ROM er de hvor jeg kunne komme igen og igen og stadig se nyt, forundres og  blive overrasket.

Anmeld Citér

21. juni 2015

Snoopy77

Anonym skriver:

Tak for forslag. Dem vil jeg helt klart kigge nærmere på

Og så vil jeg også lige slå et slag for Rom  hyggelig og så romantisk !

Anmeld Citér

21. juni 2015

Vivienne

Venedig. I kan bo i Mestre, da da ikke er så dyrt som Venedig og er tæt på. Man skal bare over broen  

ellers Wien. En fantastisk smuk og romantisk by. 

Anmeld Citér

22. juni 2015

snuskesmor

Helt klart Rom over Paris :-) Pariserne er sure og uhøflige, og byen er blevet for over-turistet for min smag.

Anmeld Citér

22. juni 2015

MHB

Skulle jeg vælge mellem Rom og Paris ville jeg vælge Rom! Og jeg har været begge steder tidligere!

Jeg synes Paris var en smuk by men lidt kedelig og franskmændene var lidt utålmodige/sure når vi spurgte om noget... 

Ellers er jeg også vild med Prag, så hvis i ikke har været der er det også en skøn by! 

Anmeld Citér

22. juni 2015

lineog4

MHB skriver:

Skulle jeg vælge mellem Rom og Paris ville jeg vælge Rom! Og jeg har været begge steder tidligere!

Jeg synes Paris var en smuk by men lidt kedelig og franskmændene var lidt utålmodige/sure når vi spurgte om noget... 

Ellers er jeg også vild med Prag, så hvis i ikke har været der er det også en skøn by! 

Helt enig. Paris var smuk, men nøj hvor fik man mange sure svar. Hvor i ROM er det nærmest umuligt at komme væk når man har spurgt om noget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.