Hvad helvede?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2015

Olaf

Anonym skriver:

Ja det er også lidt svært bare at tænke sig til ud fra mine oplysninger  Jeg er sikker på mødet går fint, men jeg er ked af nogen mener sådan om mig, også fordi jeg slet ikke kan komme i tanke om nogen der skulle mene sådan om mig 

Det kan jeg godt forstå, det er en forfærdelig følelse at sidde med som forældre, tænkt at nogle mener sådan nogle ting om én  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

Anonym trådstarter

Olaf skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er en forfærdelig følelse at sidde med som forældre, tænkt at nogle mener sådan nogle ting om én  

Ja lige præcise 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Olaf

Anonym skriver:

Ja lige præcise 

Du må lige lave en opdatering når du har været til mødet  

og hvis dit barn går i instution så snak lige med enten primær pædagog eller lederen om det ( hvis du ikke har gjort det) da sagsbehandleren sikkert vil hente en status derfra som jeg også skrev før  

Anmeld Citér

22. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Olaf skriver:

Faderen skal vel også møde op, det skulle vi hvertfald begge da der var en der lavede en falsk indberetning på  at min kæreste skulle slå mig, og at mit barn rendte nøgen rundt.. 

( far og jeg bor ikke sammen, men de slog mit cpr numre op og så mit barns, og fandt ham der) 

Siden hvornår er nøgenhed noget man underretter. Min dreng er 3,9 år og han render tit rundt derhjemme med kun en undertrøje på. Det kan han bare godt lide. 

Nå undrede mig bare lige. Men øv det må have været ubehageligt

Anmeld Citér

23. juni 2015

Olaf

mor:) skriver:

Siden hvornår er nøgenhed noget man underretter. Min dreng er 3,9 år og han render tit rundt derhjemme med kun en undertrøje på. Det kan han bare godt lide. 

Nå undrede mig bare lige. Men øv det må have været ubehageligt

Ved ikke lige hvad der er sket for anmelder, for i den periode anmelder påstår at dette er sket, var mit barn ved sin far  

men sagsbehandleren vidste heller ikke om det med nøgenhed om det skulle være inde eller ude, da der intet stod om det, men det kunne børnehaven ikke forstå da jeg altid har hende i ordentlig overtøj udenfor  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Olaf skriver:

Ved ikke lige hvad der er sket for anmelder, for i den periode anmelder påstår at dette er sket, var mit barn ved sin far  

men sagsbehandleren vidste heller ikke om det med nøgenhed om det skulle være inde eller ude, da der intet stod om det, men det kunne børnehaven ikke forstå da jeg altid har hende i ordentlig overtøj udenfor  

Hvor mærkeligt. 

Så underligt at nogle kan finde på det. Du fandt aldrig ud af hvem det var? 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Olaf

Hvor mærkeligt. 

Så underligt at nogle kan finde på det. Du fandt aldrig ud af hvem det var? 

Nej det var anonym, men vi har en stærk fornemmelse af at det er en af naboerne den nabo vi tror det er har haft et eller andet imod os siden vi købte huset, og kan finde på at stå og skrige af vores hund og barn over hækken

Anmeld Citér

23. juni 2015

Olaf skriver:

Nej det var anonym, men vi har en stærk fornemmelse af at det er en af naboerne den nabo vi tror det er har haft et eller andet imod os siden vi købte huset, og kan finde på at stå og skrige af vores hund og barn over hækken

Hvor er det vildt at folk kan finde på det - bare fordi de har set sig sur på nogen. Det kan være hun har set jeres barn lege nøgen ude i haven en sommerdag

Og tænker også irriterende for sagsbehandlerne der nok har en stor sagsbyrde i forvejen. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Anonym trådstarter

Olaf skriver:

Du må lige lave en opdatering når du har været til mødet  

og hvis dit barn går i instution så snak lige med enten primær pædagog eller lederen om det ( hvis du ikke har gjort det) da sagsbehandleren sikkert vil hente en status derfra som jeg også skrev før  

Hej Olaf 

det har jeg netop lige gjort og de så ligeså mærkelige ud som jeg føler mig da jeg fortalte dem hvordan og hvorledes

Anmeld Citér

23. juni 2015

Olaf

Hvor er det vildt at folk kan finde på det - bare fordi de har set sig sur på nogen. Det kan være hun har set jeres barn lege nøgen ude i haven en sommerdag

Og tænker også irriterende for sagsbehandlerne der nok har en stor sagsbyrde i forvejen. 

Ja  

tænker også at det er spild af kommunens tid, at gøre anmelde falsk  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.