Hvad helvede?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2015

Anonym trådstarter

Tag det som en positiv ting - der sidder en derude som bekymrer sig nok for dine børn til at vedkommende gider besværet med at kontakte kommunen Jo flere der bekymrer sig/holder af dine børn/der er til at holde øje med dine børns trivsel jo bedre i mine øjne Og hvis du ikke har noget at skjule så er det jo bare at tage derop og vise dig som den supermor du sikkert er

Jeg har kun 1 barn og anmeldelsen går på 2 børn. Og ja hvor er det da super skønt og omsorgsfuldt at nogen mener jeg banker "mine børn" 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

Anonym trådstarter

Update: 

anmeldelsen omhandler mig og "mine 2 børn" og damen jeg talte med var enig om det var mærkeligt, men skulle følge procedure, så jeg skal til møde på torsdag 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Olaf

Faderen skal vel også møde op, det skulle vi hvertfald begge da der var en der lavede en falsk indberetning på  at min kæreste skulle slå mig, og at mit barn rendte nøgen rundt.. 

( far og jeg bor ikke sammen, men de slog mit cpr numre op og så mit barns, og fandt ham der) 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Update: 

anmeldelsen omhandler mig og "mine 2 børn" og damen jeg talte med var enig om det var mærkeligt, men skulle følge procedure, så jeg skal til møde på torsdag 

Din reaktion er vel naturlig nok.. Det er aldrig rart at blive beskyldt for noget man ikke har gjort og slet ikke at man skulle slå sine børn. 

På torsdag kan du vel vise dem at det gør du ikke...

Anmeld Citér

22. juni 2015

bøllen

Update: 

Spørgsmålet er så hvad det værste er . 

At du slå " dine " børn eller du har mistet det ene barn  ej undskyld . ( ikke skrevet for at ramme dig ) men syntes det er spøjs den der har indberettet dig ikke har styr på fakta

Håber du får en god snak med kommunen , heldigvis er de fornuftige mennesker som kan se hvad det handler om . De skal kalde dig ind nu de har fået anklagen . Skide ubehageligt at blive anklaget for noget som ikke foregår

Anmeld Citér

22. juni 2015

2721

Anonym skriver:

Update: 

Håber det hele bliver afklaret hurtigt og så et kram på vejen. Lyder ikke rart

Anmeld Citér

22. juni 2015

lineog4

ErDetSnartNU skriver:

Tag det som en positiv ting - der sidder en derude som bekymrer sig nok for dine børn til at vedkommende gider besværet med at kontakte kommunen Jo flere der bekymrer sig/holder af dine børn/der er til at holde øje med dine børns trivsel jo bedre i mine øjne Og hvis du ikke har noget at skjule så er det jo bare at tage derop og vise dig som den supermor du sikkert er

Jeg er nu ellers en der mener man skal se det positive i alt, men lige i den her situation vil jeg have enormt svært ved at se din positive tilgang og bruge den - især når det menneske som skulle have min børns ve og vel for øje ikke en anede hvor mange børn der var i familien 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anonym trådstarter

Olaf skriver:

Faderen skal vel også møde op, det skulle vi hvertfald begge da der var en der lavede en falsk indberetning på  at min kæreste skulle slå mig, og at mit barn rendte nøgen rundt.. 

( far og jeg bor ikke sammen, men de slog mit cpr numre op og så mit barns, og fandt ham der) 

Der er ikke nogen far

Anmeld Citér

22. juni 2015

Olaf

Anonym skriver:

Der er ikke nogen far

Nååh så det derfor  

jeg ringede også til den instution mit barn gik i og fortalte det, da jeg vidste kommunen muligvis ville hente en status over barnet  

men det skal nok gå på torsdag, du skal bare være stille og rolig, sagsbehandleren er der kun for at hjælpe dig og lytte til dig  

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anonym trådstarter

Olaf skriver:

Nååh så det derfor  

jeg ringede også til den instution mit barn gik i og fortalte det, da jeg vidste kommunen muligvis ville hente en status over barnet  

men det skal nok gå på torsdag, du skal bare være stille og rolig, sagsbehandleren er der kun for at hjælpe dig og lytte til dig  

Ja det er også lidt svært bare at tænke sig til ud fra mine oplysninger  Jeg er sikker på mødet går fint, men jeg er ked af nogen mener sådan om mig, også fordi jeg slet ikke kan komme i tanke om nogen der skulle mene sådan om mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.