Hvad helvede?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.744 visninger
42 svar
87 synes godt om
20. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej 

lettere rødglødende skriver jeg dette indlæg 

har ikke tjekket post de seneste dag og i dag tjekker jeg så. I torsdags har jeg fået er brev om møde med familie teamet i kommunen 

pgs en anonym indberetning der siger jeg slår mine børn  

der er ihvertfald en fejl her! Jeg har kun et barn  og der kunne aldrig falde mig ind at slå! Aldrig  

hvad gør man? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

Happiness

Møder op og siger sandheden

Hvis du intet har at skjule, kan de intet finde

Anmeld Citér

20. juni 2015

fnuggi

Anonym skriver:

Hej 

har ikke tjekket post de seneste dag og i dag tjekker jeg så. I torsdags har jeg fået er brev om møde med familie teamet i kommunen 

der er ihvertfald en fejl her! Jeg har kun et barn  og der kunne aldrig falde mig ind at slå! Aldrig  

hvad gør man? 

ringer der op og høre nærmer om de er sikker på det er dig da du kun har et barn de må kunne beskrive lidt mere om det 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Du ringer på mandag og spørger om de har sendt mødeindkaldelsen til den rigtige, og mener de at have det, så møder du op til mødet.

Anmeld Citér

20. juni 2015

TNBC

20. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej 

hvad gør man? 

Det kan være at de har sendt til den forkerte(dit navn med anden adresse) Så ring og snak med dem, da du jo kun har et barn og der står børn.

Men hvis det er dig, tager du derop, og siger sandheden.

Anmeld Citér

20. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg ringer til dem mandag.

det er så ubehaligt og mærkeligt 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Jeg kan sagtens forstå at det er ubehagligt og mærkeligt, men forstår nok ikke helt hvorfor du er sur, kommunen kan jo ikke vide på forhånd om det er rigtigt eller forkert

Anmeld Citér

20. juni 2015

SandraXOXO

Jeg ville nok lige ringe og hører om de var sikre på det var dig, og hvis det er ville jeg selfølgelig møde op og være åben og ærlig. De passer jo bare deres arbejde så der er intet at være sur over. Og hvis du ikke slår dine børn er der heller intet at være bange for. 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Studerendemor

Hck skriver:

Jeg kan sagtens forstå at det er ubehagligt og mærkeligt, men forstår nok ikke helt hvorfor du er sur, kommunen kan jo ikke vide på forhånd om det er rigtigt eller forkert

Jeg synes da det er en naturlig reaktion, at blive meget ked af det og vred over, at blive anklaget og mistænkt for det værste - at gøre sit barn fortræd.

Det er højst sandsynligt ikke en vrede over at kommunen gør sit arbejde... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.