Kan en test være falsk positiv? Ja, ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2015

Appelsin

Mami skriver:

En test kan ikke være falsk positiv  

den måler hcg og hcg er kun tilstede ved graviditet så hvis den er falsk positiv er det fordi der er en helt anden strimmel i og så tester du for noget helt andet end hcg /graviditet og muligvis positiv på det 

Hmmm... Kan man godt være gravid og teste først positivt og så negativt?? Det er jo derfor jeg troede at den var falsk positivt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

Mami

Appelsin skriver:

Hmmm... Kan man godt være gravid og teste først positivt og så negativt?? Det er jo derfor jeg troede at den var falsk positivt. 

Ja for hcg kan jo være tilstede på tes tidspunktet og så være faldet dagen efter da du testede igen eller mindre koncentreret 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Appelsin

Mami skriver:

Ja for hcg kan jo være tilstede på tes tidspunktet og så være faldet dagen efter da du testede igen eller mindre koncentreret 

Hmmm jeg tog også testen om eftermiddagen... Måske jeg sku prøve igen imorgen tidligt... Tak for gode råd

Anmeld Citér

20. juni 2015

Mami

Appelsin skriver:

Hmmm jeg tog også testen om eftermiddagen... Måske jeg sku prøve igen imorgen tidligt... Tak for gode råd

Det var så lidt

Anmeld Citér

20. juni 2015

xStinepigen

Appelsin skriver:

Det skete for mig . Testede først morgen, kom svag positiv, middagen efter negativ. Efter et andet mærke der vidste negativ. En uge senere bragende positiv . Lægen sagde negativ, en uge senere igen positiv hos lægen

Anmeld Citér

21. juni 2015

Appelsin

xStinepigen skriver:

Det skete for mig . Testede først morgen, kom svag positiv, middagen efter negativ. Efter et andet mærke der vidste negativ. En uge senere bragende positiv . Lægen sagde negativ, en uge senere igen positiv hos lægen

Ok det var da herligt, hvordan er det mon med symptomerne, kan de også komme og gå? Jeg venter lidt med at teste igen. Synes ik at symptomerne er helt væk,men de er da heller ik blevet værre og jeg tænker at brysterne nok bør være mere ømme end de er. Uha, jeg er bange for, at håbe lidt for meget 

Anmeld Citér

21. juni 2015

Appelsin

Appelsin skriver:

Ok det var da herligt, hvordan er det mon med symptomerne, kan de også komme og gå? Jeg venter lidt med at teste igen. Synes ik at symptomerne er helt væk,men de er da heller ik blevet værre og jeg tænker at brysterne nok bør være mere ømme end de er. Uha, jeg er bange for, at håbe lidt for meget 

Var lige oppe i skraldespanden og fik pillet alle tests fra hinanden og tænk sig om ikke den negative test også havde to streger, bare endnu svagere end den på den positive... Hmmm nu bliver jeg nød til at tage en test imorgen tidlig... Bliver da lige nød til at tjekke det... 

Anmeld Citér

22. juni 2015

xStinepigen

Appelsin skriver:

Var lige oppe i skraldespanden og fik pillet alle tests fra hinanden og tænk sig om ikke den negative test også havde to streger, bare endnu svagere end den på den positive... Hmmm nu bliver jeg nød til at tage en test imorgen tidlig... Bliver da lige nød til at tjekke det... 

Fik du testet her Til morgen sp? . Symptomer kan variere dag til dag . Og mine var slet ikke særlig stærke, det eneste jeg mærkede var ømme bryster og mens smerter

Anmeld Citér

22. juni 2015

Appelsin

xStinepigen skriver:

Fik du testet her Til morgen sp? . Symptomer kan variere dag til dag . Og mine var slet ikke særlig stærke, det eneste jeg mærkede var ømme bryster og mens smerter

Ja og den var negativ, tænker at det næsten må have været sådan noget bio halløj, bare mærkeligt at symptomerne kommer 1 uge efter. Men det ville forklare at testene blev mindre og mindre positiv for så at ende negativt. Symptomerne er også mindre... Ellers så har det været to falsk positive tests som der er jo delte meninger om, det findes eller ej... Jeg ved det ikke, vil vente og de hvad der sker  men tak for gode råd 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.