Kan en test være falsk positiv? Ja, ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.929 visninger
28 svar
4 synes godt om
19. juni 2015

Appelsin

Har taget den her test i onsdags, efter at have fået mange bumser, kvalme hvor jeg ellers ikke er så sart, skal tisse oftere, og har ømme bryster... Har droppet P-pillerne i april og fået mens/pletblødninger ret mange gange, sidst for en ige siden hvor det varede i 7 dage. Har så ugen efter fået al de her symptomer, men det er da stort set umuligt, at def er gevinst på sådan et tidspunkt... Tog en test 7 dage efter endt mens og den viste så den her ganske svag streg i nr2 felt, men mon ikke det er en fejl?? Tog testen om aftenen, og tænker at jeg vil købe en ny for en sikkerheds skyld. Er der nogen af jer der har oplevet noget lignende? Tænker om jeg bare er stresset�� 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
Appelsin skriver:

Har taget den her test i onsdags, efter at have fået mange bumser, kvalme hvor jeg ellers ikke er så sart, skal tisse oftere, og har ømme bryster... Har droppet P-pillerne i april og fået mens/pletblødninger ret mange gange, sidst for en ige siden hvor det varede i 7 dage. Har så ugen efter fået al de her symptomer, men det er da stort set umuligt, at def er gevinst på sådan et tidspunkt... Tog en test 7 dage efter endt mens og den viste så den her ganske svag streg i nr2 felt, men mon ikke det er en fejl?? Tog testen om aftenen, og tænker at jeg vil købe en ny for en sikkerheds skyld. Er der nogen af jer der har oplevet noget lignende? Tænker om jeg bare er stresset�� 

Den ser da positiv ud! Tag en test mere

Anmeld Citér

19. juni 2015

Appelsin

Mor-til-Alfred skriver:

Den ser da positiv ud! Tag en test mere

Ja det må jeg hellere få gjort. jeg kan bare ikke forestille mig det...jeg troede at man ville mærke det, hvis der er. 

Tak for svaret 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Appelsin

Appelsin skriver:

Ja det må jeg hellere få gjort. jeg kan bare ikke forestille mig det...jeg troede at man ville mærke det, hvis der er. 

Tak for svaret 

Test nr.2 var negativ, mon ikke den var en falsk positiv så? 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
Appelsin skriver:

Test nr.2 var negativ, mon ikke den var en falsk positiv så? 

Måske du har haft en bio så? ��

Anmeld Citér

19. juni 2015

Appelsin

Mor-til-Alfred skriver:

Måske du har haft en bio så? ��

Hvad er en bio??

Anmeld Citér

19. juni 2015

xStinepigen

har du testet med samme mærke?

Anmeld Citér

19. juni 2015

Appelsin

xStinepigen skriver:

har du testet med samme mærke?

Både ja og nej... Den ene er købt i Netto og hedder Valmed og den anden er købt i Matas (deres egen mærke) men de ligner hinanden på en prik. Mon ikke det er samme firma der står bag og man bare betaler det dobbelte hos Matas??

Anmeld Citér

19. juni 2015

Os&lilledig

Appelsin skriver:

Både ja og nej... Den ene er købt i Netto og hedder Valmed og den anden er købt i Matas (deres egen mærke) men de ligner hinanden på en prik. Mon ikke det er samme firma der står bag og man bare betaler det dobbelte hos Matas??

Det er præcis den samme test :/ 

producenten er den samme. Følte mig vildt snydt! 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Appelsin

Os&lilledig skriver:

Det er præcis den samme test :/ 

producenten er den samme. Følte mig vildt snydt! 

Ja det bliver da dyrt hvis man kun køber dem. Må har været sådan noget bio halløj, eller blot en fejl i testen. Jeg venter og ser

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.