Kan en test være falsk positiv? Ja, ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2015

Appelsin

Og hvis det nu var en bio (har googlet og blev klogere) er det så normalt man en uge efter får ømme bryster og bumser og øget tissetrang, og lettere til kvalme?? (Det stod der ikke noget om på Google) er der nogen der ved om det er normalt? Undskyld al de spørgsmål 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Appelsin skriver:

Og hvis det nu var en bio (har googlet og blev klogere) er det så normalt man en uge efter får ømme bryster og bumser og øget tissetrang, og lettere til kvalme?? (Det stod der ikke noget om på Google) er der nogen der ved om det er normalt? Undskyld al de spørgsmål 

Ja, for dine hormoner vil stadig have været påvirket.

Anmeld Citér

19. juni 2015

Appelsin

PUHK skriver:

Ja, for dine hormoner vil stadig have været påvirket.

Ok��... Så skal det nok have lidt tid til at falde til ro igen��. Tak for svar

Anmeld Citér

19. juni 2015

Hectar

Jeg tog to teste i sidste uge, der var falsk positive, så det kan man altså godt.

Anmeld Citér

19. juni 2015

Appelsin

Katafalk skriver:

Jeg tog to teste i sidste uge, der var falsk positive, så det kan man altså godt.

Ok �� tænkte nemlig også om det ikke kunne være det, eller det her biokemisk halløj, for symptomerne er der stadigvæk. Men måske det bare er uorden i hormonerne, droppede P-pillen for to og et halvt måneder siden og det tager nok sin tid at alt falder på plads. Havde du symptomer? Havde ikke inden mens, men en uge efter, derfor er det hele lidt mystisk. 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Mami

En biokemisk er frem til 6+0 og hormonerne er derfor påvirker uanset hvad og man kan også nå at få flere positive tests.

Anmeld Citér

20. juni 2015

Appelsin

Mami skriver:

En biokemisk er frem til 6+0 og hormonerne er derfor påvirker uanset hvad og man kan også nå at få flere positive tests.

Det er så kun lægen der kan afgøre om den er god nok eller ej?? Puhhh

Anmeld Citér

20. juni 2015

Mami

Appelsin skriver:

Det er så kun lægen der kan afgøre om den er god nok eller ej?? Puhhh

Om den er god nok? 

En positiv test betyder du gravid uanset hvad.

abotere du så eller der er fejl i celle delingen før uge 6 er det en biokemisk graviditet 

efter uge 6 er det en spontan abort. 

Så lægen kan konstatere det samme som dig at du er gravid men han kan ikke sige om man mister eller ej  

Anmeld Citér

20. juni 2015

Appelsin

Mami skriver:

Om den er god nok? 

En positiv test betyder du gravid uanset hvad.

abotere du så eller der er fejl i celle delingen før uge 6 er det en biokemisk graviditet 

efter uge 6 er det en spontan abort. 

Så lægen kan konstatere det samme som dig at du er gravid men han kan ikke sige om man mister eller ej  

Ja det kan jeg godt se. Men jeg tror nu at det var en falsk positiv test. Test nr. 2 var jo negativ selvom symptomerne stadigvæk er der. Og samme test firma er brugt. Jeg venter og ser, fortsætter symptomerne kan jeg jo tage en ny test om nogle dage. Tak for råd 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Mami

Ja det kan jeg godt se. Men jeg tror nu at det var en falsk positiv test. Test nr. 2 var jo negativ selvom symptomerne stadigvæk er der. Og samme test firma er brugt. Jeg venter og ser, fortsætter symptomerne kan jeg jo tage en ny test om nogle dage. Tak for råd 

En test kan ikke være falsk positiv  

den måler hcg og hcg er kun tilstede ved graviditet så hvis den er falsk positiv er det fordi der er en helt anden strimmel i og så tester du for noget helt andet end hcg /graviditet og muligvis positiv på det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.