Hvor længe holdt i vægten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2015

Mullesmith

Looni skriver:

Da jeg fik lavet vandrejournal i uge 7,  vejede jeg 3kilo mere end ved min sidste vejning inden jeg blev gravid (men det var flere måneder inden jeg blev gravid, så hvor meget af de 3 kilo der allerede var der da jeg blev gravid er uvist 

I dag er jeg 23+6 og vejer præcis det samme som da vandrejournalen blev lavet - indimellem endda 500g mindre, alt afhængig af hvad tid på dagen jeg vejer mig.

I min sidste graviditet tog jeg 10kilo på i alt, tilgengæld er de 8 af dem blevet hængende, så gør mig bestemt ikke noget, at jeg ikke har taget på endnu

Hvordan med kosten så? Hvor meget fik du at spise?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

Looni

Mullesmith skriver:

Hvordan med kosten så? Hvor meget fik du at spise?

Nu her i graviditeten? 

Har overhovedet ikke skænket kosten en tanke. Jeg har spist præcis hvad jeg har haft lyst til (havde en del kvalme i starten, så der blev det ikke til det helt store) 

Men her de sidste 6ugers tid har jeg spist helt almindeligt, og snacket når jeg har haft lyst til det. 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Mullesmith

Looni skriver:

Nu her i graviditeten? 

Har overhovedet ikke skænket kosten en tanke. Jeg har spist præcis hvad jeg har haft lyst til (havde en del kvalme i starten, så der blev det ikke til det helt store) 

Men her de sidste 6ugers tid har jeg spist helt almindeligt, og snacket når jeg har haft lyst til det. 

Okay, jeg ved bare ikke hvad det vil sige at spise almindeligt  jeg spiser selv ofte for meget fordi jeg ikke rigtig kan styre hvad en normal mængde mad er, derfor jeg altid har været overvægtig. Vejer nu 91kg og vil ikke over 100 igen 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Milas14

Ved mine 2 første graviditeter tog jeg 18 og 16 kg på, 3 gang kom vægten op på 22 .. Men jeg har haft problemer med ryg og hofte, så det blev til minus motion! 

Her 4 gang går det nemmere med at holde en fornuftig vægt da jeg ingen Problemer har med at motionere.

Har ved alle graviditeter haft en startvægt på 64-67 kg. Og jeg er 170 cm høj.

Anmeld Citér

18. juni 2015

Malou74

Jeg har taget 3-4 kg på og er i uge 14 men ellers kan man ikke se at jeg er gravid (udover at mine bryster er vokset)

I min første graviditet, var jeg meget tynd da jeg blev gravid og tog derfor 35 kg på inden min dejlige søn kom til verden. Håber at jeg kan nøjes med 1/2 delen denne gang

Hilsen Malou

Anmeld Citér

20. juni 2015

Mor til guldklumpen

Jeg vejede 50 kilo inden jeg blev gravid. Jeg begyndte at tage på fra uge 15 ca. Endte med at tage 9 kilo på i alt. Det gik hurtigt i starten, men pludselig gik det i stå igen. Tror måske det er fordi baby fyldte så meget så jeg næsten ikke kunne spise til sidst, ihvertfald meget små portioner 

Anmeld Citér

21. juni 2015

Millz81

Jeg tog ikke ret meget på i starten. Kan se i min vandrejournal, at jeg havde taget knap 7 kg på da jeg var i 25. uge - og derefter gik det rigtig hurtigt med kiloene (især her de sidste 2 mdr har været hårde ved min krop) 

Nu er jeg 37+2 og har taget knap 15 kg på, men min jordmoder siger at det er en rigtig fin stigning. Det bliver nu dejligt at slippe for de mange kilo snart 

Anmeld Citér

21. juni 2015

modesty

Jeg vil gerne høre hvor længe i vejede det samme som inden i blev gravide, igennem graviditeten. Jeg har ingen kvalme, jeg prøver at spise sundt of undgå sukker. Jeg vejer stadig det samme men er også kun 5+5 

Det var efter nakkefold i hvert fald. Nok deromkring.

Jeg tog 11 kilo på i alt. Spiste præcis hvad jeg havde lyst til.

Var nede på normalvægten efter et par dage.

Anmeld Citér

22. juni 2015

friis

Er i dag 18+5 og er -8 kilo siden start .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.