Hvor længe holdt i vægten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2015

Mullesmith

Fedt at høre at man ikke behøver tage 30kg på. Det gjorde jeg sidst 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg tabte mig i starten af min graviditet mellem 2-4 kg tabte jeg. Indtil jeg nået 25 uge så begyndte at stige. Jeg tog i det hele ca mellem 5-10 kg men jeg fik godt nok også vand i kroppen derfor det ekstreme vægt på 5-10 kg 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Mullesmith skriver:

Det vil jeg også gøre efter 

Jeg var sku også overrasket snden gang - man hører jo altid at man bliver meget større anden gang... Det gjorde jeg så bestemt ikke .. Lignede vel en i måske 5 måned dajeg fødte.. Bebs var så også næsten 900 g mindre end den første ��

Anmeld Citér

17. juni 2015

Camilla19

Mullesmith skriver:

Det er da super fedt  håber på jeg kan klare det ligeså godt 

Og hvis du ikke gør så det bare ud og gå en masse ture efter fødslen :-D

Anmeld Citér

17. juni 2015

Olaf

I første graviditet tog jeg 40 kg på, så da lægerne sagde at jeg var gravid igen tænkte jeg fandme nej om jeg skal tage så meget på igen.. 

Jeg er nu i uge 34+3 og er på -4 kg fra før graviditeten  

Anmeld Citér

17. juni 2015

Milas14

Jeg er i uge 22+4 og har taget 5 kg på! 

Dyrker ikke noget sport, men er ude og gå hver dag med hund eller børn. Har en dreng på 15 mdr som holder mig igang.

Det er min 4 graviditet og ved de andre 3 havde jeg på nuværende tidspunkt taget 8-10 kg på!..

Anmeld Citér

17. juni 2015

silassui

Milas14 skriver:

Dyrker ikke noget sport, men er ude og gå hver dag med hund eller børn. Har en dreng på 15 mdr som holder mig igang.

Det er min 4 graviditet og ved de andre 3 havde jeg på nuværende tidspunkt taget 8-10 kg på!..

første graviditet tog jeg 30 kg på selvom jeg konditions trænede jeg tog 4 kg på de første 12 uger 2 graviditet cirkeltrænede jeg 4 gange pr uge frem til fødsel hvor jeg havde taget 17 kg på hvor jeg først tog på i 5 måned

Anmeld Citér

17. juni 2015

M (:

Jeg vil gerne høre hvor længe i vejede det samme som inden i blev gravide, igennem graviditeten. Jeg har ingen kvalme, jeg prøver at spise sundt of undgå sukker. Jeg vejer stadig det samme men er også kun 5+5 

Første gang begyndte jeg at tage på 18+. Jeg tog 11 kg på, men dyrkede ingen motion under graviditeten.

Anden gang tog jeg hurtigt på - måske allerede fra 8+, men endte kun med at tage i alt 8 kg på. Jeg trænede 2-4 gange ugentligt hele graviditeten (dog væsentlig mindre i slutningen end i starten) (: 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Looni

Mullesmith skriver:

Jeg vil gerne høre hvor længe i vejede det samme som inden i blev gravide, igennem graviditeten. Jeg har ingen kvalme, jeg prøver at spise sundt of undgå sukker. Jeg vejer stadig det samme men er også kun 5+5 

Da jeg fik lavet vandrejournal i uge 7,  vejede jeg 3kilo mere end ved min sidste vejning inden jeg blev gravid (men det var flere måneder inden jeg blev gravid, så hvor meget af de 3 kilo der allerede var der da jeg blev gravid er uvist 

I dag er jeg 23+6 og vejer præcis det samme som da vandrejournalen blev lavet - indimellem endda 500g mindre, alt afhængig af hvad tid på dagen jeg vejer mig.

I min sidste graviditet tog jeg 10kilo på i alt, tilgengæld er de 8 af dem blevet hængende, så gør mig bestemt ikke noget, at jeg ikke har taget på endnu

Anmeld Citér

17. juni 2015

Mullesmith

Milas14 skriver:

Ok det lyder megetnormalt, jeg prøver også at få gået ture om aftene,  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.