Hvor længe holdt i vægten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
28 svar
5 synes godt om
16. juni 2015

Mullesmith

Jeg vil gerne høre hvor længe i vejede det samme som inden i blev gravide, igennem graviditeten. Jeg har ingen kvalme, jeg prøver at spise sundt of undgå sukker. Jeg vejer stadig det samme men er også kun 5+5 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

2721

Mullesmith skriver:

Jeg vil gerne høre hvor længe i vejede det samme som inden i blev gravide, igennem graviditeten. Jeg har ingen kvalme, jeg prøver at spise sundt of undgå sukker. Jeg vejer stadig det samme men er også kun 5+5 

Jeg er 15+0 idag og har ikke taget på endnu, så hvornår det kommer ved jeg ikke

Anmeld Citér

16. juni 2015

Mullesmith

2721 skriver:

Jeg er 15+0 idag og har ikke taget på endnu, så hvornår det kommer ved jeg ikke

Hvor meget spiser du på en dag ca? Og dyrker du noget motion ?

Anmeld Citér

16. juni 2015

2721

Mullesmith skriver:

Hvor meget spiser du på en dag ca? Og dyrker du noget motion ?

Pas

Det er meget forskelligt, men jeg siger da ikke nej til et stykke kage eller en is

dog spiser jeg 100 % glutenfrit, så meget af min mad består af grønsager, da jeg ikke er særlig begejstret for de glutenfrie alternativer

normalt træner jeg 1-2 gange om ugen, men har ikke trænet de 3 sidste uger da det bare ikke har kunnet passe ind

Tilgengæld har jeg en ok aktiv hverdag, da jeg skal følge med min søn på knap 5 som jeg passer hjemme. Ellers cykler vi lidt hverdag.

Anmeld Citér

16. juni 2015

Emisoph

Jeg spiste nogenlunde sundt og varieret i starten, frem til 9+ ca, derefter opgav jeg al kontrol med mad. Trænede dog 3 gange om ugen fremtil uge 36. Før graviditeten trænede jeg 5-6 gange ugentligt og på et noget højere plan end under graviditeten

Tog 35 kg på. De første 2 kg havde jeg taget på inden 7+0

Anmeld Citér

16. juni 2015

A-1995

Jeg er 15+2 og vejer 4 kilo mindre end da jeg opdagede jeg var gravid.

sidste gang tabte jeg mig også og rundede først mon startvægt omkring 6-7 måned ��

Anmeld Citér

16. juni 2015

Camilla19

Mullesmith skriver:

Jeg er Idag 31+6 og har taget 7 kg på. 

Jeg begyndte at tag på i uge 28 :-)

normalt er jeg kraftig af bygning og tager nemt på, men ikke her i graviditeten trods jeg spiser hvad jeg lige har lysten til og drikker cola :-)

Anmeld Citér

16. juni 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Første gang til uge 20 tror jeg - så røg der11 kg på i alt efterfølgende 

snden gang til uge 25 pg så tog jeg derefter 4,3 kg på Så vejede det samme som før da jeg forlod sygehuset ... Første gang tog det 9 dage st smide vægten 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Mullesmith

Camilla19 skriver:

Jeg er Idag 31+6 og har taget 7 kg på. 

Jeg begyndte at tag på i uge 28 :-)

normalt er jeg kraftig af bygning og tager nemt på, men ikke her i graviditeten trods jeg spiser hvad jeg lige har lysten til og drikker cola :-)

Det er da super fedt  håber på jeg kan klare det ligeså godt 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Mullesmith

Mulllesmor skriver:

Første gang til uge 20 tror jeg - så røg der11 kg på i alt efterfølgende 

snden gang til uge 25 pg så tog jeg derefter 4,3 kg på Så vejede det samme som før da jeg forlod sygehuset ... Første gang tog det 9 dage st smide vægten 

Det vil jeg også gøre efter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.