Kære alle jer på baby.dk
Mit barn går i børnehaveklasse og afslutter jo nu her om lidt. I den forbindelse har vi, som forældreråd, samlet penge sammen til at kunne give deres to lærere en lille afskedsgave fra børnene.
Sagen er den, at der er 3 elever/forældre der ikke har indbetalt penge. Det er drøn ærgerligt, både for de forældre der allerede har betalt og de forældre/børn der ikke har betalt.
Jeg ved godt at det er ingen tvang, og det har vi bestemt heller ikke lagt op til. Men vi er lidt i vildrede om vi på kortet skal skrive fra hele klassen eller, som tænkt, at hvert barn skriver sit navn på kortet.
Jeg hælder mest til at vi skrive fra alle børn, altså så vi IKKE undlader nogle børn, selvom de ikke har betalt. Det er jo som sagt ikke børnenes skyld at forældrene ikke har betalt. Men vi er lidt uenige, os der sidder med det og skal til at købe gave snart.
Jeg kan sagtens se pointen fra de der taler imod min ide, da det kan være lidt tarveligt overfor de forældre som rent faktisk har betalt, for i princippet kunne mange jo så bare lade være med at betale og så stadig stå på som gavegiver...
Håber I vil give jeres bud! På forhånd tak
Anmeld
Citér