Jeg er 32 og min mand 53 og jeg er mere lykkelig end nogensinde <3
Det der er vigtigt for mig i et parforhold er at man er lige og at den ældste ikke begynder at "opdrage". Det var et af de store problemer i mit tidligere forhold hvor der var 13 år imellem os og han havde i stor udstrækning en attitude af bedrevidenhed. Det er respektløst!
Jeg mødte min mand for tre år siden, er nu gift og har barn nr to på vej (vi mistede desværre det første sent i graviditeten). Efter jeg selv havde sovet på det med aldersforskellen et par dage så kunne jeg bare mærke han var den rette og har ikke tvivlet siden. Men der er selvfølgelig nogle ting man skal have snakket om. Bla børn, vi vil gerne have en lille håndfuld, men for at de skal have en god lang opvækst med en super frisk og rørig far skal vi ikke være alt for mange år om at få dem. Vi skal overveje hvordan vi sætter os økonomisk, da han går på pension noget før mig. Osv.
Det tidspunkt jeg mærker det mest, er når vi er sammen med hver vores vennekreds. Der er der også en stor aldersforskel. Men jeg har ikke oplevet at nogen har dømt os på den baggrund og jeg er blevet taget godt imod hele vejen rundt. Og så når vi snakker musik og film osv. Men det tænker jeg ikke er mere forskelligt end hvis man møder en med væsentlig anderledes smag end ens egen. Og det giver interessante debatter og inputs 
Hvad min mor synes om at have en svigersøn der er tæt på jævnaldrende skal jeg ikke sige, men hun har taget det meget pænt. Der har det vist ikke været alderen der har givet hende de største spekulationer. Men der er så også 10år mellem min far og mor 
Anmeld
Citér