Jeg skriver fordi jeg er begyndt at se en mand der er en del ældre end mig. Faktisk så meget at han aldersmæssigt er tættere på min mor end på mig...
Jeg er en ung pige på knap 21 år og han er 37 år.
Vi har begge børn (jeg et enkelt på 1 år, og han tre på 9, 7 og 4 år) og vi er begge to bopælsforældre.
Jeg søger lidt råd og friske øjne på det hele da vi nu har mødtes på et par dates, vi klikker rigtig godt og det begynder så småt at blive lidt halv-seriøst.
Alligevel er jeg lidt bange for om aldersforskellen bliver for stor med (næsten) 17 år. Når vi er sammen er vi egentlig meget ligeværdige, men jeg bliver mindet om forskellen hver gang han siger noget som "For 20 år siden oplevede jeg...." Det er sådan lidt jae... Der var jeg nyfødt og du drak bajere...
Og så er der også det med børn. Jeg er på ingen måde med at få og føde mine egne børn. Han siger at han også gerne vil have flere børn og altid har drømt om en kæmpe børneflok. Men bare hvis vi ender med at flytte sammen som det er nu så vil vi hver anden uge (de har 7/7 ordning) have 4 børn. Jeg ved at jeg som absolut minimum vil have 1 barn mere. Så er der 5 børn hver anden uge og (muligvis) 2 blebørn. Det kan godt skræmme mig lidt. Tanken om allerede nu at skulle være mor/bonusmor for så mange (og store) børn...
Vi har ikke mødt hinandens børn endnu, men hvis det bliver ved sådan her så er det et nærliggende næste skridt...
Undskyld hvis det blev lidt rodet. Jeg vil meget gerne høre jeres tanker?
Anmeld
Citér