Anonym skriver:
Hej alle sammen.
Kender i det med der med hvem skal man lige snakke med når der er problemer i parforholdet?? Har ofte snakket med min mor om mit forhold men det vil jeg ikke mere da det har ødelagt hendes syn på min mand. Så nu sidder jeg her og ved ikk rigtig hvem jeg skal tale med uden at det ødelægger mere end det gavner... Har dog brug for nogens synspunkt.
Mig og manden har snakket meget om at flytte lidt væk fra storbyen da vi ønsker os en have og husene er så dyre herinde... Min mand arbejder dog her og vil pludselig ikke have den afstand til sit job. Og nu omtaler han det som bøhlandet osv. Meget negativt så alt hvad vi har gået og snakket om er pludselig ikke en mulighed i hans øjne mere. Han kom med disse udtalelser igår: jeg synes bare vi skal blive boende her (almen bolig) vi er alligevel bare to tabere der skal være glade for vi i det mindste har tag over hovedet. Og så skulle jeg til at have styr på hvilket job jeg ville have for som det så ud for ham ville jeg ikke blive til en skid...... 
Er totalt chokeret
hvordan kan man sige sådan? Er det bare mig eller er det ikke totalt langt ude ? Vi har to børn hvad f..... Er det for et forbillede at være?
(Skal lige siges at jeg er i gang med HF og han mener jeg spilder tiden fordi jeg ikke ved hvad jeg vil endnu..)
tænker bare... Hvordan ser vores fremtid så ud hvis det er sådan han ser på os ? Og på mig 
Jeg kan slet ikke holde ud at din mand behandler dig sådan. Og det kan din mor nok heller ikke. Hvad bilder han sig ind? Jeg forstår godt du ikke vil ødelægge noget imellem ham og din nor, men hvordan ville du have det hvis du havde en voksen datter der blev behandlet sådan af sin mand? selvfølgelig bliver man forarget!
For mig lyder det som om han ikke er klar til at flytte lige nu og måske er det rigtigt at vente og se hvad de sker. Men det er ikke ok at kalde dig taber! Hvad fanden! Og selvfølgelig spilder du ikke tiden ved at tage en adgangsgivende gymnasial uddannelse. Han må have fået solstik 
Jeg vil mene du skal spørge om vil jeres forhold overhovedet og hvis han vil, så skal han dælme tale pænt til dig! Men selvfølgelig er det ikke nemt. Held og lykke 
Anmeld
Citér