Drøm :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2015

Babydrøm

Signe-bine skriver:

I begge mine graviditeter har jeg været sikker på at baby var en pige, og det var rigtigt. I min første graviditet drømte jeg også at det var en pige, men anden gang havde jeg ingen drømme, kun mavefornemmelsen :-)

Okay skønt Jeg har ingen ide haft, overhovedet ik, men nu denne drøm, bliver spændende om den passer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

Babydrøm

Stimap skriver:

Jeg drømte en nat, da jeg var 11+ at jeg fødte en lille pige der hed Iben... Men 2 uger før MD drømte jeg om en dreng ... og en dreng blev det 

Okay, sjovt du nåede at drømme om begge køn  

Anmeld Citér

7. juni 2015

Babydrøm

FN skriver:

Jeg drømte jeg så 2 streger og testede to dage senere positivt. Efterfølgende drømte jeg om en lille dreng og havde en stærk fornemmelse af det også var kønnet helt frem til det blev bekræftiget 

Hvor vildt du også drømte om den positive test og at det passede og at drømmen også viste en dreng, lidt sjovt  

Anmeld Citér

8. juni 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Babydrøm skriver:

Jeg er idag 12+2 og har haft min første drøm om baby, og er helt forelsket hihi   Jeg drømte om baby, da baby er født, det var sommer mm. men også at det er en pige

Tænkte på om I havde drømme om køn før I vidste hvad køn det blev?  

Vi er ligeglade med hvad køn det er, bare baby er sund og rask   Men tænkte på om I havde en ide om hvad køn det er?  

jeg havde da jeg var 14 uger henne en stærk drøm om en lille pige der løb rundt med mørkt pagehår fuldstændig som jeg selv som lille.

og om 4 uger skulle vores datter gerne se dagens lys.

Anmeld Citér

8. juni 2015

Ayasmor

Jeg drømte en dreng, som vi også fik vi kendte ikke kønnet før efter fødslen og drømmen kom først i sidste trimester. I Samme drøm fødte min veninde en datter (hun var vist endnu ikke gravid der), hvilket hun også gjorde for knap 2 mdr siden

Anmeld Citér

8. juni 2015

Babydrøm

hannetheis skriver:

jeg havde da jeg var 14 uger henne en stærk drøm om en lille pige der løb rundt med mørkt pagehår fuldstændig som jeg selv som lille.

og om 4 uger skulle vores datter gerne se dagens lys.

Hvor dejligt Tillykke

Anmeld Citér

8. juni 2015

Babydrøm

Ayasmor skriver:

Jeg drømte en dreng, som vi også fik vi kendte ikke kønnet før efter fødslen og drømmen kom først i sidste trimester. I Samme drøm fødte min veninde en datter (hun var vist endnu ikke gravid der), hvilket hun også gjorde for knap 2 mdr siden

Hvor vildt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.