Drøm :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2015

Babydrøm

Septemberbaby2 skriver:

Med min første drømte jeg 2 gange at det blev en dreng. Det var en dreng. 

Denne gang drømte jeg 3 gange at det var en pige, og det er det også. 

Jeg synes det er lidt interessant. 

Okay, skønt Ja det er interessant Bliver spændende at finde ud af hvad der gemmer sig i min mave   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

BigHope13

Babydrøm skriver:

Jeg er idag 12+2 og har haft min første drøm om baby, og er helt forelsket hihi   Jeg drømte om baby, da baby er født, det var sommer mm. men også at det er en pige

Tænkte på om I havde drømme om køn før I vidste hvad køn det blev?  

Vi er ligeglade med hvad køn det er, bare baby er sund og rask   Men tænkte på om I havde en ide om hvad køn det er?  

Jeg havde en drøm om vores baby da jeg var omkring 10/11 uger henne, og i drømmen var baby en dreng. Og siden da havde jeg så stærk en fornemmelse af at det var en lille dreng.

til kønssacnningen i uge 15 fik vi bekræftiget at der lå en lille baby boy i maven.

og den 12 november 2013 kom Thor til verden 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Dorthe1986

Da jeg i sin tid testede postiv havde jeg en instinktiv fornemmelse af at det var en dreng. Men drømte en del gange det var en pige, det var altid søde og nuttede drømme. Men om morgenen når jeg vågnede var jeg stadig sikker på det var en dreng. Lige op til md scanning drømmer jeg for første gang det blev en dreng. Men det var et mareridt - i drømmen blev han født for tidligt, vejede 800 g og blev væk. Så da jeg vågnede der tænkte jeg åh bare det dog ikke var et grumt forvarsel. Til md blev det bekræftet at det var en herlig dreng jeg gemte på. 

Han blev født over tid, vejede 3660 g og blev ikke væk ;-)

Anmeld Citér

7. juni 2015

Babydrøm

BigHope13 skriver:

Jeg havde en drøm om vores baby da jeg var omkring 10/11 uger henne, og i drømmen var baby en dreng. Og siden da havde jeg så stærk en fornemmelse af at det var en lille dreng.

til kønssacnningen i uge 15 fik vi bekræftiget at der lå en lille baby boy i maven.

og den 12 november 2013 kom Thor til verden 

Fantastisk  Det er altså ret vildt  Får se om min drøm får ret   Kønnet er ik vigtigt, det vigtigste er at den er sund og rask  

Anmeld Citér

7. juni 2015

Babydrøm

Dorthe1986 skriver:

Da jeg i sin tid testede postiv havde jeg en instinktiv fornemmelse af at det var en dreng. Men drømte en del gange det var en pige, det var altid søde og nuttede drømme. Men om morgenen når jeg vågnede var jeg stadig sikker på det var en dreng. Lige op til md scanning drømmer jeg for første gang det blev en dreng. Men det var et mareridt - i drømmen blev han født for tidligt, vejede 800 g og blev væk. Så da jeg vågnede der tænkte jeg åh bare det dog ikke var et grumt forvarsel. Til md blev det bekræftet at det var en herlig dreng jeg gemte på. 

Han blev født over tid, vejede 3660 g og blev ikke væk ;-)

Det var noget af nogle drømme, på godt og ondt. Men hvor fantastisk at du fik en sund og rask dreng, der ik blev væk  

Anmeld Citér

7. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg drømte gentagne gange at det blev en dreng. Nok mest fordi hele familien var overbevist om at det blev en dreng. Drømte også at det blev tvillinger. 

Jeg havde selv en lille stemme der sagde at det ville være fedt hvis det blev en pige, bare for at genere hele familien

Men det blev en pige og kun én

Anmeld Citér

7. juni 2015

Signe-bine

I begge mine graviditeter har jeg været sikker på at baby var en pige, og det var rigtigt. I min første graviditet drømte jeg også at det var en pige, men anden gang havde jeg ingen drømme, kun mavefornemmelsen :-)

Anmeld Citér

7. juni 2015

Stimap

Jeg drømte en nat, da jeg var 11+ at jeg fødte en lille pige der hed Iben... Men 2 uger før MD drømte jeg om en dreng ... og en dreng blev det 

Anmeld Citér

7. juni 2015

FN

Jeg drømte jeg så 2 streger og testede to dage senere positivt. Efterfølgende drømte jeg om en lille dreng og havde en stærk fornemmelse af det også var kønnet helt frem til det blev bekræftiget 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Babydrøm

SDD skriver:

Jeg drømte gentagne gange at det blev en dreng. Nok mest fordi hele familien var overbevist om at det blev en dreng. Drømte også at det blev tvillinger. 

Jeg havde selv en lille stemme der sagde at det ville være fedt hvis det blev en pige, bare for at genere hele familien

Men det blev en pige og kun én

Hihi sådan, at det alligevel blev en pige hihi  Der er to der gætter på at vi får en pige, det må tiden jo vise  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.