Drøm :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
26 svar
17 synes godt om
7. juni 2015

Babydrøm

Jeg er idag 12+2 og har haft min første drøm om baby, og er helt forelsket hihi   Jeg drømte om baby, da baby er født, det var sommer mm. men også at det er en pige

Tænkte på om I havde drømme om køn før I vidste hvad køn det blev?  

Vi er ligeglade med hvad køn det er, bare baby er sund og rask   Men tænkte på om I havde en ide om hvad køn det er?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

De3Guldklumper

Babydrøm skriver:

Jeg er idag 12+2 og har haft min første drøm om baby, og er helt forelsket hihi   Jeg drømte om baby, da baby er født, det var sommer mm. men også at det er en pige

Vi er ligeglade med hvad køn det er, bare baby er sund og rask   Men tænkte på om I havde en ide om hvad køn det er?  

Jeg har aldrig drømt om kønnet men har haft på fornemmelsen hvad det var så snart de to streger viste sig. Det har holdt stik alle 3 gange. 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Babydrøm

De3Guldklumper skriver:

Jeg har aldrig drømt om kønnet men har haft på fornemmelsen hvad det var så snart de to streger viste sig. Det har holdt stik alle 3 gange. 

Okay vildt Jeg har slet ik haft nogen ide, og nu pludselig denne drøm, men det er jo kun en drøm, men sjovt om det passer  

Anmeld Citér

7. juni 2015

FrkC

Jeg drømte en del gange at det blev en dreng og en enkelt gang at det var en pige .. Jeg har været helt overbevist lige fra starten om at det er en dreng - det holder tilsyneladende stik  Det er i hvert fald hvad vi har set til scanning 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Babydrøm

FrkC skriver:

Jeg drømte en del gange at det blev en dreng og en enkelt gang at det var en pige .. Jeg har været helt overbevist lige fra starten om at det er en dreng - det holder tilsyneladende stik  Det er i hvert fald hvad vi har set til scanning 

Okay vildt du har vidst det fra starten Jeg har ingen ide haft, men nu denne drøm, men det er jo kun en drøm, men får se  

Anmeld Citér

7. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg havde også en fornemmelse af at det blev en pige, helt fra starten af. Måske det har noget at gøre med at jeg helt fra barnsben har drømt om at få mindst 1 datter

Og det holdt stik 

Jeg forsøgte dog at overbevise migselv om at det var en dreng helt indtil MD, hvor vi fik kønnet at vide. - Simpelthen fordi jeg var bange for at blive slemt skuffet hvis der var en tap, når nu jeg altid havde ønsket mig en lille pige. 

Jeg ved dog at faren havde håbet på en dreng og blev noget skuffet da vi fik hjem fra scanning.

Anmeld Citér

7. juni 2015

Linkaa

Babydrøm skriver:

Jeg drømte flere gange at jeg fik en dreng - og venter en pige

Anmeld Citér

7. juni 2015

Babydrøm

MummiT skriver:

Jeg havde også en fornemmelse af at det blev en pige, helt fra starten af. Måske det har noget at gøre med at jeg helt fra barnsben har drømt om at få mindst 1 datter

Og det holdt stik 

Jeg forsøgte dog at overbevise migselv om at det var en dreng helt indtil MD, hvor vi fik kønnet at vide. - Simpelthen fordi jeg var bange for at blive slemt skuffet hvis der var en tap, når nu jeg altid havde ønsket mig en lille pige. 

Jeg ved dog at faren havde håbet på en dreng og blev noget skuffet da vi fik hjem fra scanning.

Okay, vildt, men dejligt det så blev en pige

Vi er ligeglade, bare den er sund og rask   men bliver da spændende at se om drømmen passer  

Anmeld Citér

7. juni 2015

Babydrøm

Linkaa skriver:

Jeg drømte flere gange at jeg fik en dreng - og venter en pige

Oki hihi  det er jo også bare en drøm, så hvem ved, men bliver da spændende at se hvad det bliver   Men vi er ligeglade, bare den er sund og rask   

Anmeld Citér

7. juni 2015

Septemberbaby2

Med min første drømte jeg 2 gange at det blev en dreng. Det var en dreng. 

Denne gang drømte jeg 3 gange at det var en pige, og det er det også. 

Jeg synes det er lidt interessant. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.