Dåbsgave - skal / skal ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Fantastisk smuk gave. 

Man kan da kun blive glad for sådan en personlig og unik gave 

Tak for det  tvivler dog på mor ville syntes det. Og ville syntes det var ærgerligt den blot røg i skabet . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

Tak for det  tvivler dog på mor ville syntes det. Og ville syntes det var ærgerligt den blot røg i skabet . 

Hvis du tror det sker,ville jeg helt klart finde en modtager der vil sætte pris på den. 

For det er synd hvis den bare ender i skabet som du siger. 

Jeg elsker selv personlige gaver og har haft masser af unikt homemade tøj lavet af kreative menneskeker ( er selv født med 10 tommelfingre) men især min datter har haft masser af lækkert tøj. 

Men tænker du skal finde en anden modtager hvis du tror mor ikke sætter pris på det :) 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hvis du tror det sker,ville jeg helt klart finde en modtager der vil sætte pris på den. 

For det er synd hvis den bare ender i skabet som du siger. 

Jeg elsker selv personlige gaver og har haft masser af unikt homemade tøj lavet af kreative menneskeker ( er selv født med 10 tommelfingre) men især min datter har haft masser af lækkert tøj. 

Men tænker du skal finde en anden modtager hvis du tror mor ikke sætter pris på det :) 

Det er jeg nemlig rigtig " bange " for. Jeg syntes jo det er sødt men også mig der har lavet det. Ville selv elske den type gave. Og blev grebet af " det " bagefter tænkte jeg godt nok det var tosset for tvivler på det vil blive brugt 

Anmeld Citér

7. juni 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Ja giver også penge som ønsket. Havde blot lyst til at lave dette , tror dog ikke jeg tar det med. Tvivler stærkt på det falder i mors smag

Så sender du det bare til min datter �� hehe 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Så sender du det bare til min datter �� hehe 

Hi hi det kunne jeg gøre. Valgte i sidste som i sidste øjeblik at pakke dem med. 

Anmeld Citér

7. juni 2015

GUSO

Anonym skriver:

Hi hi det kunne jeg gøre. Valgte i sidste som i sidste øjeblik at pakke dem med. 

Blev hun glad for det?? Jeg syntes det er super sødt og ville med glæde bruge det hvis det var mig der var modtager

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Blev hun glad for det?? Jeg syntes det er super sødt og ville med glæde bruge det hvis det var mig der var modtager

Ved det faktisk ikke... 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Loa

Anonym skriver:

Skal til barnedåb i morgen og har i den anledning været lidt kreativ. Men kan ikke finde ud af om jeg skal give den eller ej. Der er skrevet udførlig ønskeseddel og ved mor ikke er så åben for andet .

skal - skal ikke ??

Er blot en ekstra lille gave ved siden af det oprindelige

Ja da er da mega sødt... Medmindre det måske er til en dreng

Anmeld Citér

8. juni 2015

GUSO

Anonym skriver:

Ved det faktisk ikke... 

Øv  

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Ja da er da mega sødt... Medmindre det måske er til en dreng

Ha ha nej godt nok pige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.