Dåbsgave - skal / skal ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jeg ville være blevet glad for dem. Synes de er super fine

Tak for svar  syntes selv de er rigtig søde men jeg har jo også lavet dem hi hi.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

Fremad

Anonym skriver:

Tak for svar her er mor meget kræsen og der står ønsker kun .... Og ønsker... Havde faktisk besluttet de nok ikke skulle pakkes med.

hun lyder som en bestemt dame ;-)

Jeg havde pakket dem med :-D super fin og ekstra skønt med hjemme gjorte gaver 

Anmeld Citér

6. juni 2015

lineog4

Jeg gav noget hjemmestrik og syet til en barnedåb også til nogen jeg troede der var kræsne. Og blev forundret et par år efter da de fortalte at det tøj var noget af det eneste de havde gemt fra deres barns tid som baby.

der er noget over noget andre har gidet bruge tid på at lave specielt til ens barn. Så du giver det selvsagt 

Anmeld Citér

6. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Det er bare ekstra fordi jeg lige havde lyst men ved mor er meget kræsen både med tøj og gaver

Præcis.. jeg ville heller ikke gøre det, hvis det var kun det der var gaven, når hun er så klar omkrig gaverne. . Men som ekstra, fint

Anmeld Citér

6. juni 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

hun lyder som en bestemt dame ;-)

Jeg havde pakket dem med :-D super fin og ekstra skønt med hjemme gjorte gaver 

Jep  men det er også okay 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg gav noget hjemmestrik og syet til en barnedåb også til nogen jeg troede der var kræsne. Og blev forundret et par år efter da de fortalte at det tøj var noget af det eneste de havde gemt fra deres barns tid som baby.

der er noget over noget andre har gidet bruge tid på at lave specielt til ens barn. Så du giver det selvsagt 

Det ville da være rart  og ja man kan bestemt blive overrasket. Må se hvad der bliver sagt. Har engang syet til søster har dog ikke indtryk af det blev brugt.

Anmeld Citér

6. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så fint og self ska det da med! Vh stine

Anmeld Citér

6. juni 2015

lillespir26

Vi skal selv holde barnedåb imorgen og jeg ville kun blive glad hvis min f.eks havde syet en hjemmelavet gave eller hvis folk kunne finde på andet brugbart en hvad der står på ønske listen 

Anmeld Citér

6. juni 2015

God-mor

Anonym skriver:

Skal til barnedåb i morgen og har i den anledning været lidt kreativ. Men kan ikke finde ud af om jeg skal give den eller ej. Der er skrevet udførlig ønskeseddel og ved mor ikke er så åben for andet .

skal - skal ikke ??

Er blot en ekstra lille gave ved siden af det oprindelige

Det kan du selvfølgelig godt give, og du kunne også give det uden en anden gave ved siden af. Jeg er af den mening at en gave er noget som gavegiveren bestemmer. En ønskeliste er ikke en bestillingsliste, og ingen kan tillade sig at blive mobset over en gave. Det er netop noget særligt når andre har valgt hvad de mener man skal have. 

I øvrigt er det super sødt det du har lavet  Tror bestemt hun bliver glad for det. 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Så fint og self ska det da med! Vh stine

Tak for svar  overvejer lige endnu .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.