Dåbsgave - skal / skal ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Vi skal selv holde barnedåb imorgen og jeg ville kun blive glad hvis min f.eks havde syet en hjemmelavet gave eller hvis folk kunne finde på andet brugbart en hvad der står på ønske listen 

Og så ville det være skønt at give en gave. Her er jeg bare meget i tvivl da modtager virkelig er kræsen ( bestemt ) syntes selv det er sødt omvendt er det jo også mig der har lavet det. Ville selv blive rigtig glad for hjemmelavet gaver. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det kan du selvfølgelig godt give, og du kunne også give det uden en anden gave ved siden af. Jeg er af den mening at en gave er noget som gavegiveren bestemmer. En ønskeliste er ikke en bestillingsliste, og ingen kan tillade sig at blive mobset over en gave. Det er netop noget særligt når andre har valgt hvad de mener man skal have. 

I øvrigt er det super sødt det du har lavet  Tror bestemt hun bliver glad for det. 

Tak for svar . Syntes selv det er sødt men Hey jo også mig der har lavet det  så ved ikke om min mening tæller. Hi hi. Kan kun give dig ret i forhold til ønskeseddel ved dog modtaget et meget bestemt på det punkt og ved ærligt ikke hvordan gaven vil blive modtaget derfor jeg er i tvivl. 

Anmeld Citér

6. juni 2015

God-mor

Anonym skriver:

Tak for svar . Syntes selv det er sødt men Hey jo også mig der har lavet det  så ved ikke om min mening tæller. Hi hi. Kan kun give dig ret i forhold til ønskeseddel ved dog modtaget et meget bestemt på det punkt og ved ærligt ikke hvordan gaven vil blive modtaget derfor jeg er i tvivl. 

Håber hun bliver glad for det Hvis ikke så har du alligevel givet det DU mener er den rigtige gave. 

Anmeld Citér

7. juni 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Og så ville det være skønt at give en gave. Her er jeg bare meget i tvivl da modtager virkelig er kræsen ( bestemt ) syntes selv det er sødt omvendt er det jo også mig der har lavet det. Ville selv blive rigtig glad for hjemmelavet gaver. 

Du giver jo umedbart også en anden gave så må modtageren da lige tage sig sammen når du nu har brugt tid på at lave lidt selv til barnet

Anmeld Citér

7. juni 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Skal til barnedåb i morgen og har i den anledning været lidt kreativ. Men kan ikke finde ud af om jeg skal give den eller ej. Der er skrevet udførlig ønskeseddel og ved mor ikke er så åben for andet .

skal - skal ikke ??

Er blot en ekstra lille gave ved siden af det oprindelige

Selvfølgelig kan du det, det er jo super fint 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Du giver jo umedbart også en anden gave så må modtageren da lige tage sig sammen når du nu har brugt tid på at lave lidt selv til barnet

Ja giver også penge som ønsket. Havde blot lyst til at lave dette , tror dog ikke jeg tar det med. Tvivler stærkt på det falder i mors smag

Anmeld Citér

7. juni 2015

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Selvfølgelig kan du det, det er jo super fint 

Tak for svar 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Sprit25

Hvis en i min datters liv havde gidet at at noget selv var jeg blevet mega glad! 

Til min brors bryllup havde hans kone fundet kjolen min pige skulle have på. Jeg ville aldrig nogensinde købe sådan en selv men fordi hun brugte tid på at finde den fik hun lov til at bestemme! Gensidig kærlighed

Anmeld Citér

7. juni 2015

Carina:-)

Fantastisk smuk gave. 

Man kan da kun blive glad for sådan en personlig og unik gave 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hvis en i min datters liv havde gidet at at noget selv var jeg blevet mega glad! 

Til min brors bryllup havde hans kone fundet kjolen min pige skulle have på. Jeg ville aldrig nogensinde købe sådan en selv men fordi hun brugte tid på at finde den fik hun lov til at bestemme! Gensidig kærlighed

Dig vil jeg gerne give gave  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.