pain is temporary. Quiting lasts forever.
Hej
jeg vil prøve at svare dig ud fra min personlige erfaring. Jeg har levet i et voldeligt forhold i knap 7 år. Han startede også ud med at være enorm sød og betænksom. Volden kom først da han var sikker på at jeg følte at jeg sad i saksen.
Jeg tænker at han ikke længere tøjler sig selv fordi han ikke føler han skal mere. I har et barn på vej hvilket han bruger til at holde dig fast med.
Du skriver at han ikke har banket ekskærester før, men VED du det? Eller er det sådan han fremlægger sagen. Da min eks fik en ny kæreste skrev hun en mail til mig om hvor forfærdelig en person jeg er og at jeg fortjente den lussing - men jeg fik ikke en lussing, jeg fik bank.
En anden ting jeg ligger mærke til er, at du flere gange skriver: at du ikke har overskud. Hvordan tror du overskuddet bliver når baby kommer og du næsten ikke får søvn dag eller nat, du ikke kan nå vasketøjet, mad osv?
og endnu vigtigere hvordan tror du han takler manglende søvn, en baby der græder meget osv.? Hvordan tror du det vil påvirke hans temperament'?
Hvordan an ser dit netværk ud? Har du veninder der kan støtte dig? Familie der kan støtte dig?
Mit råd: ring til lokk der kan vejlede dig. Du skylder dit barn at komme væk, for jeg tror ikke på at det er pludseligt, men nærmere at han har styret sig for en periode. Hvis du tænker jeres forhold igennem vil du sikkert finde tegn på at den her udvikling egentlig ikke er så overraskende.
Anmeld
Citér