Hjælp!!! hjælp!! hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.425 visninger
31 svar
88 synes godt om
3. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i 33 uge og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre!

Min mand som ellers er den sødeste, rareste og mest fornuftige, er blevet til et monster..

Han vender på en tallerken lige pludselig, hvis jeg konfrentere ham med noget som han ikke lige bryder sig om..

Det sker gang på gang at han råber, skriger, kalder mig de GRIMMESTE ting, truer mig, er voldelig overfor mig, ikke med slag, men skubber, tager fat ovs. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, han er en klog, voksen og veluddannet mand, jeg forstår ikke hvad der sker. 

Han har altid haft temperment, men det har aldrig været så slemt som det her!

Jeg har sagt til ham at hvis han ikke stopper, så må jeg gå fra ham. 

så siger han at han vil tag barnet, og få slået mig ihjel, hvis jeg ikke overlader barnet til ham frivilligt.. (det skal lige siges at normalt ville jeg ALDRIG tro på den slags, men ham her mener det, tro mig!) 

Hvad skal jeg gøre???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Eliza

Du skal i den grad, se at komme væk.. Det er 200 gange nemmere NU! End når baby er kommet. 

Skynd du dig lidt, så du har tid til at få styr på det hele og få samlet dig lidt, inden bebs kommer. 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Du skal i den grad, se at komme væk.. Det er 200 gange nemmere NU! End når baby er kommet. 

Skynd du dig lidt, så du har tid til at få styr på det hele og få samlet dig lidt, inden bebs kommer. 

Det er også det jeg har mest lyst til, men jeg tør heller ikke forlade ham, hvis jeg risikere at miste mit barn! .. 

Han truer som sagt med at slå mig ihjel, og hvis han ikke kan få finger i mig, så min familie, til at jeg overgiver mig.. 

Og normalt ved jeg godt man ikke skal tro på den her slags, men jeg VED at ham her mener det!

Anmeld Citér

3. juni 2015

Manna

Fødsels(før)depression? Ses også hos mænd.

Hjernetumor kan give markante adfærdsændringer...

Måske skulle i kontakte en læge...

Anmeld Citér

3. juni 2015

Sprit25

Hold da op en kovending. Hvad er der sket

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Fødsels(før)depression? Ses også hos mænd.

Hjernetumor kan give markante adfærdsændringer...

Måske skulle i kontakte en læge...

Han er ikke typen man kan få til hverken at gå til lægen eller en psykolog, han er for stolt, ved det ALDRIG ville lykkes.. Om jeg så sagde det er mig eller en tur til lægen agtig! .. 

Kan jeg være heldig at det går over eller? For jeg elsker ham jo? Havde glædet mig til at få barn med ham ovs? Jeg ønsker jo egentlig ikke at forlade ham..

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hold da op en kovending. Hvad er der sket

Jeg ved det ikke, det er så mærkeligt!

Anmeld Citér

3. juni 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min første tanke er en hjernetumor. 

Ville søge læge i morgen tidlig.

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Min første tanke er en hjernetumor. 

Ville søge læge i morgen tidlig.

Har læst lidt på det, og tror ikke det er det..

Han har altid været meget tempermentsfuld, og ved at han før har været voldelig overfor eks'er, men det har ikke været tilfældet med mig, før nu 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Eliza

Find er krisecenter. 

Og kontakt politiet (mht. Trusler på livet) 

hab kan ikke bare ta jeres barn... Og det hele bliver både svære, hårde og mere bøvlet hvis du venter til du HAR født. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.