Gave til far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nej ikke pt. Men prøv at gå i h&m der har de nogle gange tøj med; born in (årstal) eller noget med mor pg far. Ellers google bodystocking med jeg elsker far (elle andet )

Det vil jeg prøve tak for dit svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2015

Anonym trådstarter

Nicolinesommer skriver:

Jeg tænker lidt om der ikke er et supermarkedet, som er åben søndag? Der kan man jo somregel godt købe børnetøj og hvis ikke det er et stort supermarked som har børnetøj. Så kan du evt. købe nogle sutter eller bleer?

Jeg synes det lyder som en rigtig hyggelig måde at overbringe nyheden til ham på

Jo det har du da egentlig ret, det havde jeg slet ikke overvejet 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

I H&M kan man eks. købe en neutral body hvorpå der står "mom+dad=me", sådan en kunne man jo købe. 

Da jeg fik min datter fik vi rigtigt mange sutsko, og personligt har vi aldrig rigtigt brugt dem. Hun fik dem altid sparket af eller også var de bare træls, men en body bruger man jo altid. 

Dog har jeg aldrig gjort i at give noget. Da jeg testede med min datter kiggede vi på testen samtidig. 

Det var da en fin ide må lige se om de har det

Anmeld Citér

5. juni 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Den del af intimitetsgrænsen må du nok lære at parkere tim du skal føde - kan fortælle jeg ligefrem sked på gulvet under en af mine fødsler  og ja i det hele taget så min mand jeg ved ikke hvor mange kropsvæsker komme ud af mig ved mine 4 fødsler.

Jeg har så nogle sygedomme som gør at jeg nok skal have lavet kejsersnit,  så tænker ikke det bliver nødvendigt

Anmeld Citér

5. juni 2015

Anonym trådstarter

Signe-bine skriver:

Haha ja de grænser kan man godt pakke væk når man skal føde :-) Jeg fødte hjemme i lørdags, og min kæreste måtte give mig lavement, så han måtte altså stå og smøre vaseline på tutten af afføringsmidlet, stikke den op i mit røvhul og trykke det ind ligeså stille... Vi elsker stadig hinanden og det er sgu en sjov historie bagefter :-P 

Jeg troede jeg selv kunne jage det skide lavement op i ræven, men med veer var det sgu for svært at nå :-P 

Det er da dejligt for jer at i har det sådan med det nu har jeg så nogle sygedomme som gør at jeg højest sandsynligt skal have lavet kejsersnit til den tid, så tænker ikke det er et problem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.