Gave til far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
24 svar
13 synes godt om
2. juni 2015

Anonym trådstarter

Min samlever og jeg er begyndt at forsøge på at blive gravide. Jeg har testdag på en søndag hvor børnebutikkerne har lukket i vores by. Men har en lille drøm om at når jeg testede positiv ville jeg samme dag købe nogle baby sutsko og få pakket ind til min kæreste.  Men det kan jeg jo ikke når det er søndag,  jeg frygter lidt for at købe dem før fordi hvad nu hvis det aldrig lykkedes for os eller det bliver et sommerbarn. Så ville nogle nok tænke at jeg bare kan vente med at fortælle det til dagen efter, men kæreste har helt styr på hvornår jeg kan teste så tror han bliver træt af det hvis jeg ikke fortæller ham det samme dag. Mit spørgsmål er: hvad gjorde i? Har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2015

Sprit25

Jeg forstår ikke det med gaver til faren. Gaven er vel barnet 

jeg sagde det bare

Anmeld Citér

2. juni 2015

Troldemommi

Hvis det er så vigtigt ville jeg bare have dem købt hjem inden du skal teste 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg forstår ikke det med gaver til faren. Gaven er vel barnet 

jeg sagde det bare

Det kan du selvfølgelig have ret i 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Hvis det er så vigtigt ville jeg bare have dem købt hjem inden du skal teste 

Okay 

Men bruger man sutsko til sommerbabyer?

Anmeld Citér

2. juni 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Okay 

Aner det ikke  jeg har kun septemberbørn  

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Aner det ikke  jeg har kun septemberbørn  

Det er bare iorden,  tak for din hjælp 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Babydrøm

Anonym skriver:

Min samlever og jeg er begyndt at forsøge på at blive gravide. Jeg har testdag på en søndag hvor børnebutikkerne har lukket i vores by. Men har en lille drøm om at når jeg testede positiv ville jeg samme dag købe nogle baby sutsko og få pakket ind til min kæreste.  Men det kan jeg jo ikke når det er søndag,  jeg frygter lidt for at købe dem før fordi hvad nu hvis det aldrig lykkedes for os eller det bliver et sommerbarn. Så ville nogle nok tænke at jeg bare kan vente med at fortælle det til dagen efter, men kæreste har helt styr på hvornår jeg kan teste så tror han bliver træt af det hvis jeg ikke fortæller ham det samme dag. Mit spørgsmål er: hvad gjorde i? Har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre? 

Jeg ville bare købe en lille ting før Hvis du er i tvivl om sutskoene, hvad så med en body eller andet der kan bruges på alle årstider  

Anmeld Citér

3. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Okay 

Min personlige erfaring siger mig, at sko (generelt) kun er til gene og irriterende både for baby og forældre. De har ingen funktion, er klodsede, svære at få på, ryger hurtigt af etc.

Men søde er de jo at se på, og det er nok også derfor, at man altid får 27 par i str. 0 år i barselsgave 

Anmeld Citér

3. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Som en anden siger, køb en body(hvor der står jeg elsker far eller noget andet med far), den bruger man året rundt. eller et stykke legetøj.

Det behøver ikke at være sko(hvis man skal købe noget)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.