Gave til far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2015

lineog4

Nu var min første en ups, og de andre ja der har det lige som været noget andet.

Måske derfor jeg har en eller anden romantisk drøm om at stå op sammen med den kommende far til mit barn og være vildt spændte, sammen vente de famøse to minutter på at se efter streger på testen og opdage det sammen, dvs han vidste det på samme tid som mig. I den romantiske drøm er der jo så ikke nogen gaver eller lignende, men bare et kæmpe smil, kram og kys.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Anonym trådstarter

Babydrøm skriver:

Jeg ville bare købe en lille ting før Hvis du er i tvivl om sutskoene, hvad så med en body eller andet der kan bruges på alle årstider  

Det var da egentlig en god idé

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Min personlige erfaring siger mig, at sko (generelt) kun er til gene og irriterende både for baby og forældre. De har ingen funktion, er klodsede, svære at få på, ryger hurtigt af etc.

Men søde er de jo at se på, og det er nok også derfor, at man altid får 27 par i str. 0 år i barselsgave 

Hvad tænker du så er brugbart men stadig ser nuttet ud ?

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Som en anden siger, køb en body(hvor der står jeg elsker far eller noget andet med far), den bruger man året rundt. eller et stykke legetøj.

Det behøver ikke at være sko(hvis man skal købe noget)

Ved du hvor man kan købe de bodyer?

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Nu var min første en ups, og de andre ja der har det lige som været noget andet.

Måske derfor jeg har en eller anden romantisk drøm om at stå op sammen med den kommende far til mit barn og være vildt spændte, sammen vente de famøse to minutter på at se efter streger på testen og opdage det sammen, dvs han vidste det på samme tid som mig. I den romantiske drøm er der jo så ikke nogen gaver eller lignende, men bare et kæmpe smil, kram og kys.

Det er også en smuk drøm

Jeg har det bare stadig selvom min kæreste og jeg har været sammen i 6 år svært med at han skal være i nærheden af mig når jeg er på wc eller noget jeg har tisset på, så det ville for mig være svært at han skal være i nærheden af testen, men jeg har da overvejet at tage et billede af testen til ham

Anmeld Citér

3. juni 2015

lineog4

Anonym skriver:

Det er også en smuk drøm

Jeg har det bare stadig selvom min kæreste og jeg har været sammen i 6 år svært med at han skal være i nærheden af mig når jeg er på wc eller noget jeg har tisset på, så det ville for mig være svært at han skal være i nærheden af testen, men jeg har da overvejet at tage et billede af testen til ham

Den del af intimitetsgrænsen må du nok lære at parkere tim du skal føde - kan fortælle jeg ligefrem sked på gulvet under en af mine fødsler  og ja i det hele taget så min mand jeg ved ikke hvor mange kropsvæsker komme ud af mig ved mine 4 fødsler.

Anmeld Citér

3. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Ved du hvor man kan købe de bodyer?

Nej ikke pt. Men prøv at gå i h&m der har de nogle gange tøj med; born in (årstal) eller noget med mor pg far. Ellers google bodystocking med jeg elsker far (elle andet )

Anmeld Citér

3. juni 2015

Signe-bine

lineog4 skriver:

Den del af intimitetsgrænsen må du nok lære at parkere tim du skal føde - kan fortælle jeg ligefrem sked på gulvet under en af mine fødsler  og ja i det hele taget så min mand jeg ved ikke hvor mange kropsvæsker komme ud af mig ved mine 4 fødsler.

Haha ja de grænser kan man godt pakke væk når man skal føde :-) Jeg fødte hjemme i lørdags, og min kæreste måtte give mig lavement, så han måtte altså stå og smøre vaseline på tutten af afføringsmidlet, stikke den op i mit røvhul og trykke det ind ligeså stille... Vi elsker stadig hinanden og det er sgu en sjov historie bagefter :-P 

Jeg troede jeg selv kunne jage det skide lavement op i ræven, men med veer var det sgu for svært at nå :-P 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Nicolinesommer

Jeg tænker lidt om der ikke er et supermarkedet, som er åben søndag? Der kan man jo somregel godt købe børnetøj og hvis ikke det er et stort supermarked som har børnetøj. Så kan du evt. købe nogle sutter eller bleer?

Jeg synes det lyder som en rigtig hyggelig måde at overbringe nyheden til ham på

Anmeld Citér

4. juni 2015

Benjamins'mor

I H&M kan man eks. købe en neutral body hvorpå der står "mom+dad=me", sådan en kunne man jo købe. 

Da jeg fik min datter fik vi rigtigt mange sutsko, og personligt har vi aldrig rigtigt brugt dem. Hun fik dem altid sparket af eller også var de bare træls, men en body bruger man jo altid. 

Dog har jeg aldrig gjort i at give noget. Da jeg testede med min datter kiggede vi på testen samtidig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.