smide natbleen? hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2015

Troldemommi

Problembarnet skriver:

Af med den.

Vores forløb hed at vi ikke lige havde fået købt bleer. Så hun fik tisset af inden hun skulle i seng og så bar vi hende lige på toilettet inden vi gik i seng - fungerede super godt.. og så havde vi nogle nætter hvor vi glemte at bære hende ud på toilettet - men stadig uden uheld. 

Hun havde tisselagen på.. og har da haft et par uheld.. og så har maskinen bare kørt lidt mere  
I dag er hun helt blefri.. både dag og nat.. og er ovenikøbet begyndt selv at vågne om natten for at gå på toilettet og selv gå ind i seng igen 

Hvor er det flot klaret af hende  sej pige du har 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2015

helle85

Troldemommi skriver:

Ja, jeg lever vist lidt i benægtelse, vil ikke helt være med til at hun bliver så stor, så hurtigt 

det kender jeg godt, det er så svært at give slip på ens små børn og nu hvor mine gå i skole gå det endnu hurtigere(syntes jeg allerede da de startede i børnehave) syntes jeg, da min datter er 7 så er tænken at der kun er halvt så mange år igen til hun skal komfimeres, syntes det gå alt forstærkt 

jeg spørg også dem ind imellem om de ikke syntes de skal vokse ned af igen så jeg kan få mine små børn tilbage (på en sjov måde), så griner de bare og siger nej 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Troldemommi

helle85 skriver:

det kender jeg godt, det er så svært at give slip på ens små børn og nu hvor mine gå i skole gå det endnu hurtigere(syntes jeg allerede da de startede i børnehave) syntes jeg, da min datter er 7 så er tænken at der kun er halvt så mange år igen til hun skal komfimeres, syntes det gå alt forstærkt 

jeg spørg også dem ind imellem om de ikke syntes de skal vokse ned af igen så jeg kan få mine små børn tilbage (på en sjov måde), så griner de bare og siger nej 

Haha 

jeg syntes jeg får lidt "krise" hver gang der sker en eller anden ting i deres udvikling, men jeg kommer hurtigt over det og så bliver jeg pavestolt.

Det går bare stærkere end jeg havde troet inden jeg blev mor 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Troldemommi

Sprit25 skriver:

Du må gerne komme med en update

Jeg er simpelthen så stolt af min lille pige, nu har hun 4 nætter i træk sovet uden natble og intet problem overhovedet  overvejer lidt at købe en blefrinatgave til hende 

Monica

Anmeld Citér

5. juni 2015

Sprit25

Troldemommi skriver:

Jeg er simpelthen så stolt af min lille pige, nu har hun 4 nætter i træk sovet uden natble og intet problem overhovedet  overvejer lidt at købe en blefrinatgave til hende 

Monica

seje hende<3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.