Troldemommi skriver:
i aftes da jeg var ved at putte vores datter glemte jeg fuldstændigt at give hende en natble på, jeg opdagede det først her til morgen da hun stod op kl 6.30 og hun fortalte at hun skulle på toilettet for hun havde ingen ble på 
Jeg er sgu lidt vred på mig selv, men samtidig tænker jeg er hun så ved at være klar til at få bleen af om natten, det skete jo ingen uheld.
Men nu har jeg googlet en masse og de kloge hoveder skriver at bleen skal have været tør i flere uger inden man skal tage bleen af om natten, det har jeg jo ikke gjort, men ærlig talt så har jeg ikke tjekket bleen overhovedet, hun tager den selv af inden hun sætter sig på toilettet om morgenen og jeg har slet ikke overvejet om det allerede var nu den skulle af, så har ikke gjort noget for at undertsøge det.
Men jeg har spurgt både i vores datters børnehave, hendes tidlige dagplejemor, min mor og en veninde og de siger alle tag den af hende.
Johanne er 3,8 bliver 4 år til september, hun er vist en hel normal lille pige, bare lidt skør 
Ville du give hende ble på i aften eller lade være?
på forhånd tak for dit svar
Monica
hvis hun selv gerne vil have den af så ville jeg lade vær med at give hende den på, da hun jo har bevist at hun godt kunne, og hvis hun begynte at have uheld vær nat så ville jeg snakke med hende om det også give ble på igen.
med min datter der ville hun ikke have den på fra den ene dag til den anden også lod vi hende prøve og hendes uheld kan tælles på en hånd og hun har været ble fri om natten siden hun ca var 2,5 og hun er 7 nu