smide natbleen? hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
24 svar
31 synes godt om
2. juni 2015

Troldemommi

i aftes da jeg var ved at putte vores datter glemte jeg fuldstændigt at give hende en natble på, jeg opdagede det først her til morgen da hun stod op kl 6.30 og hun fortalte at hun skulle på toilettet for hun havde ingen ble på 

Jeg er sgu lidt vred på mig selv, men samtidig tænker jeg er hun så ved at være klar til at få bleen af om natten, det skete jo ingen uheld.

Men nu har jeg googlet en masse og de kloge hoveder skriver at bleen skal have været tør i flere uger inden man skal tage bleen af om natten, det har jeg jo ikke gjort, men ærlig talt så har jeg ikke tjekket bleen overhovedet, hun tager den selv af inden hun sætter sig på toilettet om morgenen og jeg har slet ikke overvejet om det allerede var nu den skulle af, så har ikke gjort noget for at undertsøge det.

Men jeg har spurgt både i vores datters børnehave, hendes tidlige dagplejemor, min mor og en veninde og de siger alle tag den af hende.

Johanne er 3,8 bliver 4 år til september, hun er vist en hel normal lille pige, bare lidt skør 

Ville du give hende ble på i aften eller lade være?

på forhånd tak for dit svar

Monica

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2015

Sprit25

Jeg tror faktisk jeg ville lade være. 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Troldemommi

Sprit25 skriver:

Jeg tror faktisk jeg ville lade være. 

Må jeg spørge hvorfor? 

Jeg syntes den er svær, hun var bare så stolt i morges da hun havde sovet uden ble på, men jeg vil jo heller ikke give hende nederlag hvis hun nu skulle komme til at tisse i sengen. 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Sprit25

Troldemommi skriver:

Må jeg spørge hvorfor? 

Jeg syntes den er svær, hun var bare så stolt i morges da hun havde sovet uden ble på, men jeg vil jo heller ikke give hende nederlag hvis hun nu skulle komme til at tisse i sengen. 

Tænker bare om det ikke også ville være et nederlag hvis nu hun får ble på? 

Kan ikke helt forklare hvorfor men bare sådan en fornemmelse jeg har

Anmeld Citér

2. juni 2015

modesty

Troldemommi skriver:

i aftes da jeg var ved at putte vores datter glemte jeg fuldstændigt at give hende en natble på, jeg opdagede det først her til morgen da hun stod op kl 6.30 og hun fortalte at hun skulle på toilettet for hun havde ingen ble på 

Jeg er sgu lidt vred på mig selv, men samtidig tænker jeg er hun så ved at være klar til at få bleen af om natten, det skete jo ingen uheld.

Men nu har jeg googlet en masse og de kloge hoveder skriver at bleen skal have været tør i flere uger inden man skal tage bleen af om natten, det har jeg jo ikke gjort, men ærlig talt så har jeg ikke tjekket bleen overhovedet, hun tager den selv af inden hun sætter sig på toilettet om morgenen og jeg har slet ikke overvejet om det allerede var nu den skulle af, så har ikke gjort noget for at undertsøge det.

Men jeg har spurgt både i vores datters børnehave, hendes tidlige dagplejemor, min mor og en veninde og de siger alle tag den af hende.

Johanne er 3,8 bliver 4 år til september, hun er vist en hel normal lille pige, bare lidt skør 

Ville du give hende ble på i aften eller lade være?

på forhånd tak for dit svar

Monica

Jeg kender flere der er stoppet fordi de ved et uheld som dit har opdaget at barnet kunne holde sig. Så jeg ville lade være.

Anmeld Citér

2. juni 2015

Troldemommi

Sprit25 skriver:

Tænker bare om det ikke også ville være et nederlag hvis nu hun får ble på? 

Kan ikke helt forklare hvorfor men bare sådan en fornemmelse jeg har

Ja det sidste jeg vil jo er at give hende nederlag og måske er hun bare allerede klar til at få natbleen af, mange tak for dit svar 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Maja_4000

Grib chancen!

Det kan jo også være, at hun selv vil have den på.. Men hvis hun er med på den, synes jeg ikke hun skal have ble på igen.. 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Troldemommi

modesty skriver:

Jeg kender flere der er stoppet fordi de ved et uheld som dit har opdaget at barnet kunne holde sig. Så jeg ville lade være.

okay  måske er det bare vejen frem for Johanne, tror vi prøver, tak for svar 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Troldemommi

Maja_4000 skriver:

Grib chancen!

Det kan jo også være, at hun selv vil have den på.. Men hvis hun er med på den, synes jeg ikke hun skal have ble på igen.. 

så er den simpelthen afgjort, vi prøver sgu at undvære den natble, tænk at min lille skattepige er ved at være stor nu 

Anmeld Citér

2. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville også lade vær! 

Bare sørg for hun har tisset af, inden sengetid, også lige tjekke hun ik er våd inden i selv går i seng. Også self ha et tisseunderlag under lagnet. Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.