Mullesmith skriver:
jeg vejer 91kg og i min sidste graviditet vejede jeg 103kg da jeg blev gravid og endte på 132kg til termin
denne gang vil jeg virkelig gerne IKKE tage så meget på,tænker maks 5kg og helst mindre. Overvejer at gå en god tur hver dag samt udskifte størstedelen af min kost med grøntsager og kylling/ æg, fisk og andet mager kød. Nogen erfaringer med at smide lidt kilo under graviditet og ikke tage 30 på 
Direkte kur når man er gravid er ikke godt - eller sundt for barnet
Men jo, det kan sagtens lade sig gøre ikke at tage ret meget på i en graviditet, det er jeg det perfekte eksempel på! Det kommer meget an på kosten.
Jeg endte på 25 kg med den første, nåede så at tabe dem alle igen da jeg blev gravid med lillebror. Imellem de 2 graviditeter havde jeg fået diabetes 2, så jeg skulle tjekkes i hoved og r*v i graviditeten med lillebror. Jeg gik under streng kontrol med min diabeteslæge, så jeg måtte maks tage 9 kg på - jeg holdte den på 7 kg, hvor jeg tabte mig lidt indimellem. De 7 kg var væk dagen efter fødslen. Det er nu knap 2 år siden og jeg har nu rundet at tabe 40 kg! Nu er det også slut
Anmeld
Citér