Anonym skriver:
Nej det gør jeg ikke. Men problemet er at jeg er uforstående over for hvorfor og hvad han ville sige til dem. Jeg har jo sagt til ham at de er obs på hende og problemet og at de selv kom til mig og sagde det. Hvad er det så han vil klage over?? Det forstår jeg ikke...
Det du skriver er at du har gjort en masse rigtig gode ting, for at bedre denne trælse situation og det synes jeg du har.
Men i virkeligheden behøver man ikke forstå hvad han vil, andet end at han også vil høres.
Han har brug for, ligesom du havde, at blive hørt. Bare fordi du fortæller ham at du er blevet hørt betyder det jo ikke at det er nok for ham. Så behøver du jo i mine øjne ikke forstå mere end det. og hvis i nu havde kunnet snakke sammen om det istedet for at blive uvenner, ville du kunne have kommunikeret med ham omkring hvad han gerne vil sige og måske også hvorfor han gerne vil det.
Jeg kan i hvert fald sagtens sætte mig ind i at have brug for selv at have kontakten med pædagogerne i den her situation, jeg ville.. på trods af at jeg har fuldt ud tillid til min mand, stadig selv gerne snakke med pædagogerne. Det handler ikke om at min mand ikke er god nok, ligesom at det ikke handler om at du ikke er god nok, nej, det handler kun om at jeg, eller din mand i denne situation også gerne vil have førstehånds info og snak. Synes ikke han er forkert på den. Dog skal det gøres på en ordentlig måde selvfølgelig.
Han har brug for at brøle.. og jeg ville støtte ham.
Ps. man kan godt brøle uden at være grov eller råbe, bare i tilfælde at det er det du tror jeg mener med at brøle.
Anmeld
Citér