mens vi venter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2015

Mulle0802

nullermand15 skriver:

Åh blev insemineret i søndags, men hold op ventetiden er lang, og ja når man intet kan mærke siger man bare til sig selv, nå ja det bliver heller ikke denne gang, men det ergo tåbelige at tro man kan mærke noget 3 dage efter inseminationen. 

Hvornår har du testdag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Hvornår har du testdag? 

Imorgen, negativ test idag i hvert fald 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Mulle0802

nullermand15 skriver:

Imorgen, negativ test idag i hvert fald 

Øv 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Øv 

Ja jeg tvivler lidt på at det bliver den her gang heller når den stadig er negativ

Anmeld Citér

6. juni 2015

l.kjoeller

nullermand15 skriver:

Åh blev insemineret i søndags, men hold op ventetiden er lang, og ja når man intet kan mærke siger man bare til sig selv, nå ja det bliver heller ikke denne gang, men det ergo tåbelige at tro man kan mærke noget 3 dage efter inseminationen. 

Sig højt for dig selv det nok skal lykkes 50 gange dagligt. Lyder dumt men så overbeviset hjernen din underbevidsthed så den også  tror det. Og jeg tror bestemt sindet kan påvirke fertiliteten.  Ps. Det lykkedes i første icsi for os efter jeg begyndte   for det er gevinst 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Kærlighediminmave

l.kjoeller skriver:

Sig højt for dig selv det nok skal lykkes 50 gange dagligt. Lyder dumt men så overbeviset hjernen din underbevidsthed så den også  tror det. Og jeg tror bestemt sindet kan påvirke fertiliteten.  Ps. Det lykkedes i første icsi for os efter jeg begyndte   for det er gevinst 

Ih jeg prøver, det er svært. Jeg vil jo heller ikke gejle mig selv for meget op og så blive skuffet som jeg plejer, men vi håber jo hver dag at det sker men i de fleste tilfælde lyver den negative test jo ikke. Er det normalt at gå over tid i iui og hormon behandling?  Eller er det lidt mere til at regne med den menstruation der? 

Anmeld Citér

7. juni 2015

l.kjoeller

nullermand15 skriver:

Ih jeg prøver, det er svært. Jeg vil jo heller ikke gejle mig selv for meget op og så blive skuffet som jeg plejer, men vi håber jo hver dag at det sker men i de fleste tilfælde lyver den negative test jo ikke. Er det normalt at gå over tid i iui og hormon behandling?  Eller er det lidt mere til at regne med den menstruation der? 

Mener ikke man bør gå over tid nej. Nej man vil ikke gejle sig op. Men det der vil ske er at du automatisk bliver mere afslappet omkring pb da du jo allerede "ved" det sker  

Anmeld Citér

7. juni 2015

Kærlighediminmave

l.kjoeller skriver:

Mener ikke man bør gå over tid nej. Nej man vil ikke gejle sig op. Men det der vil ske er at du automatisk bliver mere afslappet omkring pb da du jo allerede "ved" det sker  

Ja. Testen var negativ. Brunt udflåd ømme bryster væk. Og nu er de mens smerter kommet  

Anmeld Citér

7. juni 2015

l.kjoeller

nullermand15 skriver:

Ja. Testen var negativ. Brunt udflåd ømme bryster væk. Og nu er de mens smerter kommet  

Øv.  Det er hårdt. Husker  det godt. Mens smerter er dog ofte  en del af graviditet.. men det er nok desværre ikke gevinst 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Kærlighediminmave

l.kjoeller skriver:

Øv.  Det er hårdt. Husker  det godt. Mens smerter er dog ofte  en del af graviditet.. men det er nok desværre ikke gevinst 

Nej der er desværre ikke gevinst bløder som normalt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.