mens vi venter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
29 svar
3 synes godt om
27. maj 2015

Kærlighediminmave

Åh blev insemineret i søndags, men hold op ventetiden er lang, og ja når man intet kan mærke siger man bare til sig selv, nå ja det bliver heller ikke denne gang, men det ergo tåbelige at tro man kan mærke noget 3 dage efter inseminationen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

Babydrøm

nullermand15 skriver:

Åh blev insemineret i søndags, men hold op ventetiden er lang, og ja når man intet kan mærke siger man bare til sig selv, nå ja det bliver heller ikke denne gang, men det ergo tåbelige at tro man kan mærke noget 3 dage efter inseminationen. 

og håber at I er heldige! 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Kærlighediminmave

Babydrøm skriver:

og håber at I er heldige! 

Tak det håber vi virkelig også. Men det er svært at vente på noget der måske ikke sker :p

Anmeld Citér

27. maj 2015

Hvornårskerdet

nullermand15 skriver:

Tak det håber vi virkelig også. Men det er svært at vente på noget der måske ikke sker :p

Jeg skal insemineres i morgen og fredag. Det er vores sidste forsøg og hvis det ikke lykkes skal vi videre til IVF.

Krydser fingre for at vi begge er/bliver gravide :-)

Hvor mange æg og svømmere havde du/I?

Anmeld Citér

27. maj 2015

Kærlighediminmave

Mus1990 skriver:

Jeg skal insemineres i morgen og fredag. Det er vores sidste forsøg og hvis det ikke lykkes skal vi videre til IVF.

Krydser fingre for at vi begge er/bliver gravide :-)

Hvor mange æg og svømmere havde du/I?

Hvordan kan det være at man bliver insemineret to gange? Jeg havde kun et stort æg. Havde et på 4 mm om tirsdagen så om det nåede at blive stort nok til søndag ved jeg faktisk ikke. Men blev insemineret med 100 mill svømmere. Manden var meget stolt. Så håber et af dem når frem :p 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Hvornårskerdet

nullermand15 skriver:

Hvordan kan det være at man bliver insemineret to gange? Jeg havde kun et stort æg. Havde et på 4 mm om tirsdagen så om det nåede at blive stort nok til søndag ved jeg faktisk ikke. Men blev insemineret med 100 mill svømmere. Manden var meget stolt. Så håber et af dem når frem :p 

For at øge chancen tror jeg :-)

Jeg blev scannet i dag og der havde jeg 5 store æg! Så i morgen skal de prikke hul på to af dem inden de inseminerer.

Min kæreste har nedsat sædkvalitet, så han kan ikke levere så mange svømmere :-)

Hvor mange forsøg har I været igennem?

Anmeld Citér

27. maj 2015

Kærlighediminmave

Mus1990 skriver:

For at øge chancen tror jeg :-)

Jeg blev scannet i dag og der havde jeg 5 store æg! Så i morgen skal de prikke hul på to af dem inden de inseminerer.

Min kæreste har nedsat sædkvalitet, så han kan ikke levere så mange svømmere :-)

Hvor mange forsøg har I været igennem?

Ah okay ja jeg er ked af at jeg ikke havde flere æg, havde endda været på pergotime. Det er vores første forsøg. Blev gravid i april naturligt, men tabte det. Nu troede jeg ellers lige jeg var så heldig at slippe for fertilitets behandling. Men niks

Anmeld Citér

27. maj 2015

Hvornårskerdet

nullermand15 skriver:

Ah okay ja jeg er ked af at jeg ikke havde flere æg, havde endda været på pergotime. Det er vores første forsøg. Blev gravid i april naturligt, men tabte det. Nu troede jeg ellers lige jeg var så heldig at slippe for fertilitets behandling. Men niks

Jeg har sprøjtet mig med Gonal F, det er måske det der har gjort det :-)

Jeg blev gravid i december men mistede i januar og vi har været så uheldige lige siden med cyster osv.. Men nu er vi på den igen og håber at det lykkes!

Hvornår skal du testes? Ventetiden er simpelthen så frygtelig

Anmeld Citér

28. maj 2015

Kærlighediminmave

Mus1990 skriver:

Jeg har sprøjtet mig med Gonal F, det er måske det der har gjort det :-)

Jeg blev gravid i december men mistede i januar og vi har været så uheldige lige siden med cyster osv.. Men nu er vi på den igen og håber at det lykkes!

Hvornår skal du testes? Ventetiden er simpelthen så frygtelig

Det har jeg også, gonal f modner kun æggene, pergotime stimulerer til flere æg. Jeg har test dag den 7 juni  

Det er rigtig ræv at tro det endelig er lykkedes, og så blive revet ud af den lykke rus så hurtigt igen. 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Becks

Jeg får svar i dag :) Men ventetiden har været LANG! Jeg har denne gang været igennem IVF, men de 14 dage ved IUI var også LAAAANGE!!!

Men jeg har altid smugtestet, når æl-sprøjten var ude af kroppen, det har hjulpet lidt på ventetiden..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.