Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Becks skriver: Jeg får svar i dag :) Men ventetiden har været LANG! Jeg har denne gang været igennem IVF, men de 14 dage ved IUI var også LAAAANGE!!! Men jeg har altid smugtestet, når æl-sprøjten var ude af kroppen, det har hjulpet lidt på ventetiden..
Jeg får svar i dag :) Men ventetiden har været LANG! Jeg har denne gang været igennem IVF, men de 14 dage ved IUI var også LAAAANGE!!!
Men jeg har altid smugtestet, når æl-sprøjten var ude af kroppen, det har hjulpet lidt på ventetiden..
Hvor lang tid er ovitrellen om at være ude? Held og lykke
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Held og lykke mega spændende, men ja vildt frustrerende ikke at vide om det er nu man er gravid.
nullermand15 skriver: Åh blev insemineret i søndags, men hold op ventetiden er lang, og ja når man intet kan mærke siger man bare til sig selv, nå ja det bliver heller ikke denne gang, men det ergo tåbelige at tro man kan mærke noget 3 dage efter inseminationen.
Åh blev insemineret i søndags, men hold op ventetiden er lang, og ja når man intet kan mærke siger man bare til sig selv, nå ja det bliver heller ikke denne gang, men det ergo tåbelige at tro man kan mærke noget 3 dage efter inseminationen.
Vidste ikk man kunne blive insemineret på en søndag? Er det et privat sted?
Held og lykke!
Mullesmith skriver: Held og lykke mega spændende, men ja vildt frustrerende ikke at vide om det er nu man er gravid.
Ja det er hårdt. Især hvis man begynder at glæde sig og ender med mislykket forsøg.
CH2012 skriver: Vidste ikk man kunne blive insemineret på en søndag? Er det et privat sted? Held og lykke!
Ja det er på en privat klinik
Den kan være i kroppen i op til 14 dage :)
Jeg tester den altid ude, så er jeg sikker på den er god nok Når jeg tester positiv :)
Becks skriver: Den kan være i kroppen i op til 14 dage :) Jeg tester den altid ude, så er jeg sikker på den er god nok Når jeg tester positiv :)
Åh gud. Ville ellers gerne have sluppet for akt det testeri op til for får altid kørt mig selv op i en spids
nullermand15 skriver: Ja det er på en privat klinik
Hvilken?
CH2012 skriver: Hvilken?
Faurskov i Aalborg
Puh nu kom symptomerne. Fik mens smerter 3+0 og Igår ømme brystvorter, idag ømme og brændende bryster, nøjagtig som i april da jeg fandt ud af jeg var gravid, håber håber håber
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128