Anonym skriver:
Jeg synes ikke min mand giver mig opmærksomhed nok og er virkelig træt af at han altid vender r... Til mig når vi sover. Nu snork bobler han, mon jeg skal sparke ham ned? Hvad gør i piger for at jeres partner giver jer mere kys og kram? Synes altid det er mig der kysser og krammer ham hele tiden. Hvis jeg ikke gør det får jeg slet ingen kysser
gode ideer?
Hej.
Min mand sover bare bedst med ryggen til. Det skulle jeg vænne mig til i starten. Men så snart jeg lærte ikke at tage det personligt og han forstod at han skulle give mig lidt omsorg inden han vendte sig, så er det intet problem. ja, faktisk sover jeg langt bedre uden at skulle sove i ske/i arm/på brystkasse. etc.
Tænker hvis det eneste omsorgsproblem du har med ham er at han vender ryggen til om aftenen og at han ikke kysser dig helt så meget som du gerne vil. så skal du måske til at kigge lidt på dig selv og hvorfor du føler sig "svigtet", går ud fra han viser dig at han elsker dig på en eller anden måde.
Det er vigtigt at anderkende at vi alle har forskellige måder at vise kærlighed på og ens partner skal ikke tilpasse sig ens kærlighedsmønster. Det skal selvfølgelig gå begge veje.
Men som en anden skriver.. tag en snak med ham. Stille og roligt. fortæl ham hvad du føler når han vender ryggen til.
Jeg følte mig faktisk lidt forladt. og da min mand fattede det, blev tingene bedre. Jeg arbejdede med den følelse, som jo selvfølgelig ikke bundede i at han vendte ryggen til, men noget i min fortid og han øvede sig i at ligge sammen med mig inden han vendte ryggen til.
Håber du kan bruge det til noget, det er aldrig rart ikke at føle sig værdsat.
Anmeld
Citér